نصرالله مدقالچی: بتوانم به دوبله برمی گردم
نصرالله مدقالچی: بتوانم به دوبله برمی گردم

نصرالله مدقالچی، دوبلور مطرح کشورمان که بیش از یک ماه قبل تحت عمل جراحی قلب باز قرار گرفته بود، اکنون می گوید: «به لطف خداوند نسبت به قبل خیلی بهترم و همچنان دوره نقاهتم را می گذرانم تا بهبودی کامل به دست بیاورم.»
سفر؛ سرزمین‌هایی فراتر از رویا
سفر؛ سرزمین‌هایی فراتر از رویا

چقدر اهل کند و کاو هستید ؟ آیا کشف مکان های  ناشناخته جهان میتواند حس هیجان را در شما برانگیزد؟اگر میخواهید مرزهای ذهنتان را فراتر ببرید و دید بهتری نسبت به زندگی پیدا کنید و اینکه با مردم و فرهنگ های بیشتری آشنا شوید سفر کنید .با ما همراه شوید تا کاوش کوتاهی را در بخش آسیایی زمین آغاز کنیم.
خوراکی‌هایی که باعث آسیب رساندن به دندان می‌شوند
خوراکی‌هایی که باعث آسیب رساندن به دندان می‌شوند

آسیب دیدن دندان مشکلی است که همه با آن مواجه می‌شوند، حتی استفاده از خوراکی‌های معمولی مثل چیپس، آدامس و چای می‌تواند این مشکل را بزرگتر کند. همه ما دوست داریم یک لبخند سالم و زیبا داشته باشیم و هر کاری که بتوانیم انجام می‌دهیم تا از این زیبایی مطمئن شویم: ما به طور منظم به دندانپزشک مراجعه می‌کنیم، از خوردن غذاهای شیرین خودداری می‌کنیم و رژیم‌هایمان را حفظ می‌کنیم. با این حال، غذاهایی که به نظر می‌رسد مناسب هستند اغلب موجب آسیب دیدن دندان می‌شوند. در این مقاله فهرست غذاهایی که هر روزه مصرف کرده و به دندان‌ها آسیب می‌رساند آورده شده است.
چطور شاد باشیم؟ راهنمای کامل شاد بودن
چطور شاد باشیم؟ راهنمای کامل شاد بودن

خوشبختی و شاد بودن برای همه متفاوت است. برای شما، شاید به معنای در صلح بودن یا داشتن یک محیط امن از دوستان که شما را بدون قید و شرط قبول می کنند، یا آزادی و به دنبال عمیق ترین آرزوهایتان رفتن معنی دهد.
آموزش آرایش در خانه و آشنایی با باورهای غلط آرایشی
آموزش آرایش در خانه و آشنایی با باورهای غلط آرایشی

امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی و در دسترس بودن فضای مجازی بسیاری از علاقه مندان آرایش و زیبایی در سراسر دنیا وجود دارند که دوست دارند به صورت آنلاین توصیه های شخصی خود را به دیگران آموزش دهند. درحالیکه بسیاری از آنها هنرمندان با استعدادی هستند اما برخی نیز ممکن است توصیه های غلطی را به ما ارائه دهند یا بعضی از این آموزش ها چندان دقیق نباشد.
وجوب فوری حج
وجوب فوری حج

بر هر شخص مستطیع در طول عمر، بیش از یک بار حج واجب نیست که آن «حَجَّة‌الاسلام» نام دارد. ضمنا وجوب حج فوری است بدین معنا که در صورت تحقق شرایط استطاعت، باید در همان سال نسبت به انجام حج مبادرت نماید و به تأخیر انداختن آن بدون عذر، جایز نیست.