فال روزانه 15 تیر
فال روزانه 15 تیر

مَثَلی هست که می گه به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر شما هم با این مثل موافقید می تونید فال روزانه یا طالع بینی روزانه خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این بخش دنبال کنید.
برترین ابزارهای آنلاین جهت تست سرعت سایت
برترین ابزارهای آنلاین جهت تست سرعت سایت

Google PageSpeed Insights که در فارسی به گوگل پیج اسپید معروف است یک ابزار خوب گوگل برای تست سرعت بارگذاری سایت می‌باشد، دو نمره برای سرعت سایت شما در نظر می‌گیرد، یک رتبه مربوط به سرعت سایت شما در محیط دسکتاپ (مثلا در لپ تاپ) و یک نمره دیگر در دستگاه‌های گوشی به شما ارائه می‌دهد. پس این ابزار دو بار کنش (Fetch) در سایت شما انجام می‌دهد. پس از بررسی صورت گرفته از طریق این ابزار گوگل، رتبه سایت شما از ۱ تا ۱۰۰ امتیازبندی می‌شود و عدد بالا به معنی آن است که سرعت سایت شما بهینه است (حداقل از نگاه گوگل). و رتبه بالای 85 نشان‌دهنده بالا بودن سرعت سایت است.
چگونگی از بین بردن شل شدگی و افتادگی پوست بعد از بارداری
چگونگی از بین بردن شل شدگی و افتادگی پوست بعد از بارداری

بعد از تولد نوزاد، مسائل زیادی وجود دارد که مادران نگران آنها هستند. یکی از این مشکلات می تواند شل شدن و افتادگی پوست باشد. هر مادری پس از زایمان با پوست شل شده دست و پنجه نرم می کند و دوست دارد بدن خود را مانند قبل ببیند. افتادگی پوست یکی از مسائل به ظاهر پیش پا افتاده ایست که منجر به احساسات ناخوشایندی در مادران جدید می شود. پوست از کلاژن و الاستین ساخته شده و وقتی یک مادر باردار وزنش بیشتر می شود، پوستش هم کشیده شده و دچار تغییراتی خواهد شد. بسیاری از مشکلات پوست از جمله شل شدگی، افتادگی پوست و همچنین تغییر رنگ پوست پس از زایمان به وجود می آیند. کشیده شدن پوست در دوران بارداری ناگهانی نیست اما طی چند ماه اتفاق می افتد. به یاد داشته باشید این اتفاقی است که برای همه می افتد و شما باید برای از بین بردنش تلاش کنید. ما در این مقاله نکاتی را برای بهبود افتادگی پوست پس از زایمان با شما به اشتراک می گذاریم.