بیوگرافی امین حیایی
بیوگرافی امین حیایی

بیوگرافی امین حیایی بازیگر سینما و تلویزیون . امین حیایی داور مسابقه عصر جدید، بیشتر با نقش «بیژن مرتضوی» در فیلم اخراجی ها شناخته میشود، امین حیایی یکی از محبوب ترین هاست، از دیگر کارهای معروف او می‌توانیم: سریال ساخت ایران را نام ببریم کـه مخاطبان فراوانی داشت. امروز از ۰ تا ۱۰۰ با امین حیایی، فعالیت ها و سبک و سیاق زندگی او آشنا میشویم.
همه چیز در مورد ضد آفتاب‌ها
همه چیز در مورد ضد آفتاب‌ها

ضد آفتاب (Sunscreen) محصول مراقبت از پوست در مقابل اشعه‌های مضر خورشید است. ضد آفتاب‌ها در انواع کرم ضد آفتاب و لوسیون ضد آفتاب تولید شده و برای حفاظت از پوست در مقابل اشعه‌های مضر خورشید استفاده می‌شوند.
علت تیک عصبی در کودکان چیست و چگونه آن را برطرف کنیم؟
علت تیک عصبی در کودکان چیست و چگونه آن را برطرف کنیم؟

دستیار فوق تخصصی روانپزشکی کودک و نوجوان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: "تیک" یک بیماری است، عمدی در کار نیست و با هدف جلب توجه از سوی کودک انجام نمی‌شود؛ بنابراین والدین هرگز نباید برای پیشگیری از تکرار این حرکات، کودک را تنبیه کنند و یا حساسیت و اضطراب بی‌مورد در زمان بروز تیک از خود نشان دهند.
در چه صورتی می توان نماز واجب را شکست؟
در چه صورتی می توان نماز واجب را شکست؟

نماز مهم ترين اعمال دينى است که اگر قبول درگاه خداوند عالم شود، عبادت هاى ديگر هم قبول مى ‏شود. و اگر پذيرفته نشود، اعمال ديگر هم قبول نمى ‏شود. شکستن نماز واجب از روى اختيار حرام است، ولى در مواردی مجاز به انجام این کار هستیم که در مقاله زیر نظر مراجع تقلید در خصوص حکم شکستن نماز واجب را گردآوری نموده ایم.