هر روز یک قدم نزدیک‌تر
هر روز یک قدم نزدیک‌تر

کتاب هر روز یک قدم نزدیک‌تر با عنوان اصلی Every day gets a little closer اثری از دکتر اروین د. یالوم و جینی الکین است. این کتاب از اولین کتاب‌های یالوم است که شامل یادداشت‌های بیمار – جینی الکین – و درمانگر از یک فرآیند درمانی است.
جاهای دیدنی بروجرد در دامنه‌های زاگرس همیشه استوار
جاهای دیدنی بروجرد در دامنه‌های زاگرس همیشه استوار

استان لرستان یکی از شورانگیزترین طبیعت‌های ایران را به خود اختصاص داده است. در این سرزمین پهناور، علاوه بر طبیعت افسون‌گر، ردپای تاریخ و هنر ایرانی به زیبایی مشهود است و می‌توان از گستره‌ی جاذبه‌های هر گوشه‌ی این استان لذت برد. بروجرد یکی از جاهای دیدنی لرستان است که در دل زاگرس جا خوش کرده و علاوه بر طبیعت و آب‌وهوای خواستنی، غنای تاریخی آن نیز دیدنی است. با ما همراه شوید تا ماجراجویی را در جاهای دیدنی بروجرد آغاز کنیم و با این دیار بیش از پیش آشنا شویم.
کیک بوکسینگ چه نوع ورزشی است؟
کیک بوکسینگ چه نوع ورزشی است؟

کیک بوکسینگ (Kickboxing) نوعی ورزش رزمی تمام ایستاده و بر مبنای لگد زدن و مشت زدن است. کیک بوکسینگ از کاراته و موای تای مشتق گرفته شده و به عنوان نوعی دفاع شخصی، ورزش تناسب اندام یا نوعی ورزش رزمی شناخته می شود.
نکات مهم خرید مودم وایرلس مناسب
نکات مهم خرید مودم وایرلس مناسب

برای آگاهی از ویژگی های مودم وایرلس مناسب برای خرید باید نکاتی را در نظر بگیرید تا مودم وای فای با کیفیتی را که در نظر گرفته اید از میان تنوع زیاد مدلها انتخاب کنید.در ادامه جزئات بیشتری را در این خصوص بررسی خواهیم کرد.
بهداشت دهان و دندان دانش‌آموزان
بهداشت دهان و دندان دانش‌آموزان

اشتن دندان‌هاي سالم، نقش بسيار مهمي در سلامت جسم و روان دارد. يك لبخند جذاب با دندان‌هاي زيبا و دهاني خوش‌بو، بهترين عامل جذابيت‌هاي فردي است. ما در اين مقاله به بيان نکاتي درباره بهداشت دهان و دندان مي‌پردازيم و از آنجا که دانش‌آموزان گاهي دچار حوادث و جراحات دهان و دندان مي‌شوند، اقدامات لازم در اين مورد را