بنیامین جانشین احسان علیخانی می‌شود
بنیامین جانشین احسان علیخانی می‌شود

با توجه به اینکه امسال در ماه مبارک رمضان برنامه تلویزیونی «ماه عسل» پخش نمی‌شود، شبکه سه در زمان پیش از افطار خود برنامه‌ای را تدارک دیده که بنیامین بهادری خواننده و بازیگر قرار است مجری آن باشد.
شیشه دودبند
شیشه دودبند

همانطور که از نامش پیداست، این شیشه مانعی برای جابجایی دود و انتشار گازهای سمی در هنگام آتش سوزی و حفاظت از افرادی که در معرض مستقیم آتش قرار ندارند، به کار می رود. برای دود بند کردن ساختمان ها از روش های مختلفی مانند اجرای شیشه دود بند یا درب های فلزی ضد حریق و…. استفاده می شود. شیشه دود بند در واقع دربی از جنس شیشه می باشد که در هر طبقه از ساختمان ، جداکننده ی راه پله از اتاق آسانسور و درب ورودی واحدها می باشد. اجرای آن می تواند با توجه به درخواست مشتری از نوع دستی که شامل انواع مختلفی از جمله لولائی، ریلی، فکی، اسپایدری و… و یا از نوع اتوماتیک با طرح های مختلف باشد.
اهمیت مصرف مولتی ویتامین ها و حقایقی که باید بدانید
اهمیت مصرف مولتی ویتامین ها و حقایقی که باید بدانید

مولتی ویتامین ها و مولتی ویتامین مینرال از رایج‌ترین مکمل‌هایی هستند که در جهان استفاده می‌شوند و طی چند دهه گذشته محبوبیت این مکمل‌ها افزایش پیدا کرده است. به گزارش ایسنا برخی از مردم اعتقاد دارند با مصرف مولتی ویتامین‌ها سلامت بدن بهبود پیدا می‌کند، عادت‌های غذایی نامناسب جبران می‌شود و حتی خطر ابتلا به بیماری‌های مزمن نیز کم خواهد شد. در این مطلب می‌خواهیم بیشتر در مورد مولتی ویتامین‌ها صحبت کنیم تا اطلاعات شما را در این زمینه افزایش دهیم تا انتهای مطلب همراه ما باشید.
تزئین داخل آکواریوم؛ نکات و ایده‌ها
تزئین داخل آکواریوم؛ نکات و ایده‌ها

تزئین داخل آکواریوم اگر با کمی خلاقیت همراه شود، می‌تواند نقش آرامبخشی در خانه یا محل کار داشته باشد. امروزه وسایل تزیینی زیادی مربوط به آکواریوم‌ها در بازار وجود دارد. بهتر است قبل از خرید کمی بیشتر درباره دکوراسیون آکواریوم بدانید.
سيد رضى (رحمه الله عليه)
سيد رضى (رحمه الله عليه)

او به سال 395 ق.[1] در محلّه‌ى شیعه نشین كرخ بغداد، در خانه‌اى كه از گلهاى عطرآگین ایمان و اخلاص و روشنایى علم و عمل آذین بندى شده بود، دیده به جهان گشود و نام زیباى «محمد» به خود گرفت. محمد كه بعدها به «شریف رضی» و «سید رضی» شهرت یافت از خاندانى برخاست كه همه از بزرگان دین و عالمان و عابدان و زاهدان و پرهیزكاران كم مانند روزگار بودند.