زندگینامه بهاره افشاری – بازیگر
زندگینامه بهاره افشاری – بازیگر

بیوگرافی بهاره افشاری یکی از بازیگران توانمند و محبوب ترین چهره های حال حاضر سینمای کشور است که علاوه بر بازیگری در عرصه های دیگری مانند طراح لباس، نقاشی و کارگردانی نیز مشغول به فعالیت می باشد. بیشتر مردم بهاره افشاری را با ایفای نقش در سریال او یک فرشته بود شناختند و می توان آغاز معروفیت او را بازی در همین سریال دانست.
افتادگی شانه؛ ۷ ورزش مفید برای کمک به رفع افتادگی شانه
افتادگی شانه؛ ۷ ورزش مفید برای کمک به رفع افتادگی شانه

شاید شما هم تمام اوقاتی را که پشت میز کامپیوتر، درحال رانندگی، بغل کردن بچه یا حتی وقت گذراندن با گوشی در شبکه‌های مجازی هستید، به وضعیت بدن‌تان توجهی ندارید. تمام این فعالیت‌ها باعث خم شدن پشت و افتادگی شانه‌ ها می‌شود. در نتیجهٔ این فعالیت‌ها، ماهیچه‌ها سفت شده و قوز پشت به وجود می‌آید. در این مقاله به توضیحاتی دربارهٔ افتادگی شانه و چند ورزش مفید برای رفع آن می‌پردازیم.
راه های درمان زخم لثه دندان مصنوعی
راه های درمان زخم لثه دندان مصنوعی

درمان زخم لثه دندان مصنوعی در سال‌های اخیر اهمیت بیشتری یافته است، چون برخلاف گسترش فرهنگ مراقبت از دندان‌ها، سن استفاده افراد از دندان مصنوعی بدلیل رعایت نکردن بهداشت دهانی مناسب کاهش یافته و حتی افراد بین ۳۰ تا ۴۰ سال نیز از دندان مصنوعی استفاده می‌کنند.
درباره سرمه چشم چه می دانید ؟
درباره سرمه چشم چه می دانید ؟

این روزها کمتر خانمی است که سرمه چشم را به خط چشم ترجیح دهد اما شاید برای یک‌بار هم که شده، دست به سرمه برده و چشم‌هایش را با این دوده سیاه، گیرا و جذاب کرده باشد. این روزها سرمه‌دان‌ها معمولا به ارث می‌رسند و این وسایل سنتی در بساط آرایشی دختران جوان به ندرت دیده می‌شود. البته باورهای قدیمی در مورد خواص این ماده آرایشی فراوان است. از نظر طب سنتی، سرمه طبعی سرد و خشک دارد و پیش از این استفاده دارویی هم داشته است.بعضی می‌گویند این ماده باعث افزایش سوی چشم می‌شود و از دوران کودکی، چشمان دختران را سرمه می‌کشند تا مژه‌های‌شان تقویت و زیبایی چشم‌های‌شان دوچندان شود. آیا این موضوع واقعیت علمی دارد؟ فرق سرمه‌های قدیمی با سرمه‌های امروزی چیست؟