گوشی تاشو سونی با نمایشگر جمع‌شونده در راه است
گوشی تاشو سونی با نمایشگر جمع‌شونده در راه است

پس از معرفی اسمارت‌فون رویال فلکس‌پای در ماه اکتبر گذشته، انتظار می‌رفت این هندست قدرتمند بر بازار گوشی‌های تاشو سیطره پیدا کند. اما کمپانی سامسونگ چند روز پیش از عرضه گلکسی فولد، به‌دلیل بروز برخی مشکلات در گجت 1980 دلاری خود عرضه آن‌ را به تعویق انداخت. همچنین بسته به تعریف شما از فصل تابستان، هواوی نیز گوشی تاشوی میت X خود را با تاخیری 3 ماهه روانه بازار خواهد کرد. ظاهرا سامسونگ برای گوشی گلکسی فولد خود تعمیرات ویژه‌ای را اعمال نموده است؛ اما عدم عرضه این اسمارت‌فون در مقطع کنونی امری قابل‌فهم است. دیجی کو؛ مدیرعامل سامسونگ الکترونیکس اعلام کرد که سامسونگ برای تبدیل شدن به نخستین عرضه کننده گوشی تاشو، شتاب‌زده عمل کرده و مایل نیست که چنین اشتباهی را مجددا تکرار نماید.
آب برنج و خواص شگفت انگیز آن برای پوست و مو
آب برنج و خواص شگفت انگیز آن برای پوست و مو

به تازگی محبوبیت استفاده از آب برنج در میان مردم افزایش یافته است. دلیل چنین محبوبیتی را می‌توان در خواص شگفت انگیز آن برای سلامتی پوست صورت و موی سر جستجو کرد. آب برنج حاوی عناصر غذایی است که منجر به نرم شدن و بلندی مو و پرپشتی آن می‌گردد، به اضافه پوست صورت را از مشکلاتی همچون آکنه و جوش جوانی محافظت می‌کند.
زندگینامه عبدالعظیم حسنی معروف به شاه عبدالعظیم
زندگینامه عبدالعظیم حسنی معروف به شاه عبدالعظیم

حضرت عبدالعظیم حسنی معروف به شاه عبدالعظیم به روایتی در ۴ ربیع‌الثانی سال ۱۷۳ قمری متولد شده است. وی که از نوادگان امام حسن مجتبی (ع) است نسبش به حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و به تبع آن به پیامبر اکرم (ص) می‌رسد.