تمدن در بین النهرین
تمدن در بین النهرین

بیشتر مورخان و باستان شناسان عقده دارند که بین النهرین محل پیدایش تمدن بوده است . وجود رودخانه پر آب ، آنرا مهد مهمترین تمدنهای رودخانه ای ساخت و موقعیت ارتباطی بسیار مناسب آن ، موجب تماس با سرزمین های دیگر و در نتیجه پیشرفت و انتشار تمدن گردید .
گران قیمت ترین خودروهای بازار ایران؛ دهگانه میلیاردی های پلاک ملی
گران قیمت ترین خودروهای بازار ایران؛ دهگانه میلیاردی های پلاک ملی

بازار خودروی ایران در نوع خود یکی از خاص ترین ها در جهان است، قواعد حاکم در این بازار بسیار متفاوت از نقاط دیگر دنیا بوده و کشف  اصول آن کاری تقریبا غیر ممکن است. با وجود فیلترهای مختلف برای ورود خودروهای خارجی، گهگاه خودروهای بسیار خاصی با روش های نه چندان واضح از این فیلترها عبور کرده و روانه خیابان و نمایشگاه های شمال شهر می شوند.
تبلیغات آنلاین چیست ، انواع تبلیغات آنلاین چگونه است
تبلیغات آنلاین چیست ، انواع تبلیغات آنلاین چگونه است

رسانه‌های اجتماعی قلب سیستم بازاریابی هستند. با توجه به شخصیت برند و مخاطب مورد نظر آن، هر کسب‌و‌کار تصمیم می‌گیرد که محتوایش را از طریق کدام شبکه‌ها منتشر کند. این روش ممکن است برای شما به سرعت نتیجه ندهد اما باعث پایداری نام برند در شبکه‌های مختلف می‌شود. باید به این موضوع هم اشاره کنیم که محتوای شما برگ برنده شماست و باید تجربه لذت‌بخشی برای مخاطبانتان ایجاد کنید. این روش باعث می‌شود نسبت به کسب‌و‌کارتان دید بازتری پیدا کرده و ارزش برند را رعایت کنید. با گرفتن بازدید از مخاطبان در رسانه‌های اجتماعی، می‌توانید ترافیک ورودی برای خودتان ایجاد کنید.
۵ خطای همگانی هنگام مسواک زدن
۵ خطای همگانی هنگام مسواک زدن

شاید شما هم جز آنهایید که روزانه دو سه بار دندا‌‌نهایتان را مسواک می‌زنید و گمان هم میکنید در این کار خبره‌اید. اما باید بدانید بدون اینکه متوجه شوید خطاهایی مرتکب می‌شوید که ۵ خطا را در ادامه ذکر کرده‌ایم. بخوانید و از این پس، حین مسواک زدن مرتکب نشوید!
درباره سرمه چشم چه می دانید ؟
درباره سرمه چشم چه می دانید ؟

این روزها کمتر خانمی است که سرمه چشم را به خط چشم ترجیح دهد اما شاید برای یک‌بار هم که شده، دست به سرمه برده و چشم‌هایش را با این دوده سیاه، گیرا و جذاب کرده باشد. این روزها سرمه‌دان‌ها معمولا به ارث می‌رسند و این وسایل سنتی در بساط آرایشی دختران جوان به ندرت دیده می‌شود. البته باورهای قدیمی در مورد خواص این ماده آرایشی فراوان است. از نظر طب سنتی، سرمه طبعی سرد و خشک دارد و پیش از این استفاده دارویی هم داشته است.بعضی می‌گویند این ماده باعث افزایش سوی چشم می‌شود و از دوران کودکی، چشمان دختران را سرمه می‌کشند تا مژه‌های‌شان تقویت و زیبایی چشم‌های‌شان دوچندان شود. آیا این موضوع واقعیت علمی دارد؟ فرق سرمه‌های قدیمی با سرمه‌های امروزی چیست؟