بیوگرافی پروین اعتصامی
بیوگرافی پروین اعتصامی

در زندگی نامه پروین اعتصامی اینگونه آمده است که: پروین اعتصامی که نام اصلی او «رخشنده» است در ۲۵ اسفند ۱۲۸۵ هجری شمسی در تبریز چشم به جهان گشود، در کودکی با خانواده‌ اش به تهران آمد. پدرش که مردی بزرگ بود در زندگی او نقش مهمی داشت و هنگامی‌که متوجه استعداد دخترش شد، به پروین در زمینه سرایش شعر کمک کرد.
کوچک ترین پایتخت جهان که از واتیکان هم کوچک تر است، کجاست؟
کوچک ترین پایتخت جهان که از واتیکان هم کوچک تر است، کجاست؟

آیا می‌دانستید که دو کشور در جهان اصلا پایتخت رسمی ندارند و 13 تا از کشور‌ها بیشتر از یک پایتخت دارند؟ اما گذشته از این مسئله بین آن کشور‌هایی که به صورت معمول یک پایتخت رسمی دارند، می‌دانید که کدام‌هایشان بزرگ‌ ترین پایتخت های جهان و کدام‌هایشان کوچک‌ ترین پایتخت‌ های جهان را دارند؟ شاید حدس زدن بزرگ‌ ترین پایتخت‌ های جهان کار راحتی باشد و احتمالا شما هم بتوانید به راحتی چند‌تا از بزرگ‌ ترین پایتخت های جهان را نام ببرید، اما معمای اصلی این است که کدام کشور‌ها کوچک‌ ترین پایتخت‌ های جهان را دارند؟
اهمیت مصرف مولتی ویتامین ها و حقایقی که باید بدانید
اهمیت مصرف مولتی ویتامین ها و حقایقی که باید بدانید

مولتی ویتامین ها و مولتی ویتامین مینرال از رایج‌ترین مکمل‌هایی هستند که در جهان استفاده می‌شوند و طی چند دهه گذشته محبوبیت این مکمل‌ها افزایش پیدا کرده است. به گزارش ایسنا برخی از مردم اعتقاد دارند با مصرف مولتی ویتامین‌ها سلامت بدن بهبود پیدا می‌کند، عادت‌های غذایی نامناسب جبران می‌شود و حتی خطر ابتلا به بیماری‌های مزمن نیز کم خواهد شد. در این مطلب می‌خواهیم بیشتر در مورد مولتی ویتامین‌ها صحبت کنیم تا اطلاعات شما را در این زمینه افزایش دهیم تا انتهای مطلب همراه ما باشید.