آبشار لوه گلستان، یک گشت‌وگذار خنک در مسیر مشهد
آبشار لوه گلستان، یک گشت‌وگذار خنک در مسیر مشهد

طبیعت سبز ایران، پر از نعمت‌ها و پدیده‌هایی است که لحظه‌های خوش ما را می‌سازند. طبیعتی که به هررنگ و شکلی، با صفا و دیدنی است. در روزهای گرم سال، پناه بردن به طبیعت خنک زمین، یکی از تفریح‌های لذت‌بخش فصل است. یکی این از طبیعت‌های خنک، آبشارها هستند که در گوشه‌گوشه‌ی ایران، صخره‌ها و کوه‌ها را جلا داده و سبز کرده‌اند. آبشار لوه در شهرستان گالیکش گلستان، یکی از آن نعمت‌های زلال شمال ایران است که در بهار و تابستان، گزینه‌ی فوق‌العاده‌ای برای طبیعت‌گردی است. برای لذت از آب‌وهوای ناب آبشار لوه گلستان، کوله‌بارتان را ببندید و با ما به دل یکی دیگر از طبیعت‌های جذاب ایران بزنید.
بالا بردن اعتماد به نفس با ۵ راه ساده
بالا بردن اعتماد به نفس با ۵ راه ساده

اعتماد به نفس پایین در زندگی امروز بسیار برای افراد مضر است و گاهی انسان‌ها را از حقوق مسلمشان دور نگه می‌دارد و باعث ایجاد شکست‌های پی در پی می‌شود. از جمله راه‌های مناسب برای افزایش و بالا بردن اعتماد به نفس، می‌توان به مثبت اندیشی و تقویت زبان بدن اشاره کرد.
مدل لباس عروس جدید و شیک 2021
مدل لباس عروس جدید و شیک 2021

از خرید لباسهایی کـه در ظاهر چشمتان را گرفته ولی تناسبی با شـما ندارد، کاملا خوددرای کنید چرا کـه بعدها پشیمان خواهید شد. از پیشنهاداتی کـه به شما می‌شود استقبال کنید. پیشنهادات فروشنده با توجه بـه بودجه شـما و برگرفته از تجارب انها خواهد بود.