سینما/تئاتر/تلویزیون
سینما/تئاتر/تلویزیون

احتمال اکران دو فیلم رحمان 1400 ساخته منوچهر هادی و ژن خوک به کارگردانی سعید سهیلی در نوروز 98 قوت گرفت و این دو فیلم به همراه چند فیلم دیگر از گزینه های احتمالی اکران نوروزی محسوب میشوند.
تبدیل صفحه اینستاگرام به وب‌سایت در 7 مرحله
تبدیل صفحه اینستاگرام به وب‌سایت در 7 مرحله

تا به حال از خود پرسیده‌اید که چگونه می‌توان اینستاگرام را به طریقی به یک وب‌سایت تبدیل کرد یا آن را به سایتی که به تازگی راه‌اندازی کرده‌اید، اضافه کرد؟ اگر شما هم مثل بسیاری از کسانی باشید که به دنبال کسب درآمد از راه‌های خلاقانه هستند، مطمئناً به صفحه اینستاگرام‌تان صرفاً به عنوان صفحه‌ای برای دوست‌یابی و به‌ اشتراک گذاشتن عکس‌ها و خبر‌ها و لایک کردن و لایک گرفتن، نگاه ‌نمی‌‌کنید.
۱۴ راه برای بهبود حساسیت به انسولین و پیشگیری از دیابت
۱۴ راه برای بهبود حساسیت به انسولین و پیشگیری از دیابت

هورمون انسولین در لوزالمعده ترشح می‌شود. این هورمون قند را از خون بیرون می‌برد و درون سلول‌های بدن ذخیره می‌کند. وقتی سلول‌های بدن دربرابر انسولین دچار مقاومت می‌شوند، نمی‌توانند به‌خوبی از انسولین استفاده کنند و قند زیادی در خون باقی می‌ماند. همچنین چگونگی واکنش سلول‌های بدن به انسولین را «حساسیت به انسولین» می‌گویند. بهبود این حساسیت باعث می‌شود مقاومت به انسولین کاهش یابد و خطر بسیاری از بیماری‌ها، از جمله دیابت در افراد کم شود.