تاریخ تمدن
تاریخ تمدن

تاریخ تمدن (به انگلیسی: The Story of Civilization) نام مجموعه کتابی ۱۱ جلدی است که ویل دورانت به‌همراه همسرش آریل دورانت دربارهٔ تاریخ زندگی انسان از دوران پیش از تاریخ تا پایان سدهٔ هجدهم نوشته‌اند.
اهمیت مصرف مولتی ویتامین ها و حقایقی که باید بدانید
اهمیت مصرف مولتی ویتامین ها و حقایقی که باید بدانید

مولتی ویتامین ها و مولتی ویتامین مینرال از رایج‌ترین مکمل‌هایی هستند که در جهان استفاده می‌شوند و طی چند دهه گذشته محبوبیت این مکمل‌ها افزایش پیدا کرده است. به گزارش ایسنا برخی از مردم اعتقاد دارند با مصرف مولتی ویتامین‌ها سلامت بدن بهبود پیدا می‌کند، عادت‌های غذایی نامناسب جبران می‌شود و حتی خطر ابتلا به بیماری‌های مزمن نیز کم خواهد شد. در این مطلب می‌خواهیم بیشتر در مورد مولتی ویتامین‌ها صحبت کنیم تا اطلاعات شما را در این زمینه افزایش دهیم تا انتهای مطلب همراه ما باشید.
۱. استفاده بهینه از فضاهای کم‌جا
۱. استفاده بهینه از فضاهای کم‌جا

طراحی دکوراسیون آشپزخانه کوچک گاهی حتی از آشپزخانه‌های بزرگ به‌مراتب دشوارتر است؛ به‌ویژه هنگامی که می‌خواهید در فضاهایی تنگ و کم‌جا، کابینت‌هایی با کارکردهای گوناگون طراحی کنید یا به آشپزخانه‌‌ای معمولی و بی‌رنگ و روح، جلوه‌ای خاص و چشمگیر بدهید. به طور قطع، توجه به هر دو عامل زیبایی و کارکرد به طور هم‌زمان، چالش مهمی است که باید با هوشمندی بر آن غلبه کنید.
القاب حضرت زهرا چیست؟
القاب حضرت زهرا چیست؟

اسامی و القاب حضرت زهرا (س) بسیار است؛ زهرا، حدیثه، طاهره، زکیه و صدیقه از جمله مشهورترین آن‌ها هستند. هر کدام از این اسامی دارای معانی والایی هستند که متناسب با شخصیت حضرت زهرا (س) انتخاب شده اند.