۸ روش ضدعفونی کردن موبایل بدون سوختن! گوشی و تبلت
۸ روش ضدعفونی کردن موبایل بدون سوختن! گوشی و تبلت

به دلیل اینکه گوشی‌های تلفن همراه و تبلت‌ها پیوسته در ساعت‌های مختلف روز توسط افراد مورد استفاده قرار می‌گیرند، ضدعفونی کردن موبایل و تبلت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ به‌طوری‌که طبق تحقیقات انجام شده، می‌توان گفت وسایلی مانند گوشی تلفن همراه و تبلت 18 برابر بیشتر نسبت به دیگر مکان‌های آلوده از جمله دستگیره توالت دارای باکتری‌های آلوده کننده است و تنها با پاک کردن آنها توسط دستمال نمی‌توان این وسایل را ضد عفونی نمود.
۱۴ راه برای بهبود حساسیت به انسولین و پیشگیری از دیابت
۱۴ راه برای بهبود حساسیت به انسولین و پیشگیری از دیابت

هورمون انسولین در لوزالمعده ترشح می‌شود. این هورمون قند را از خون بیرون می‌برد و درون سلول‌های بدن ذخیره می‌کند. وقتی سلول‌های بدن دربرابر انسولین دچار مقاومت می‌شوند، نمی‌توانند به‌خوبی از انسولین استفاده کنند و قند زیادی در خون باقی می‌ماند. همچنین چگونگی واکنش سلول‌های بدن به انسولین را «حساسیت به انسولین» می‌گویند. بهبود این حساسیت باعث می‌شود مقاومت به انسولین کاهش یابد و خطر بسیاری از بیماری‌ها، از جمله دیابت در افراد کم شود.
فنگ شویی خانه در ۷ مرحله
فنگ شویی خانه در ۷ مرحله

برای فنگ شویی خانه باید نکاتی چون خلاص شدن از آشفتگی‌ها و استفاده مناسب از نور و عناصر فنگ شویی را به کار برد. این نکات به شما کمک می‌کنند تا به ایجاد فضای دلخواهتان در خانه رسیده و انرژی خوبی از فنگ شویی خانه‌تان دریافت کنید.