تمرینات فانکشنال یا کراس فیت
تمرینات فانکشنال یا کراس فیت

تمرینات  فانکشنال و کراس‌فیت بخشی از یک خانواده هستند و گاهی اوقات یکسان و مشابه در نظر گرفته می‌شوند. با این حال، تفاوت‌هایی بین آن‌ها وجود دارد؛ برای تصمیم‌گیری جهت انتخاب یکی از این‌ها، باید مزایا و تفاوت‌های هریک را لحاظ کنید.
مرتضی مبلغ تعویق انتخابات گزینه مناسبی برای شرایط کرونایی نیست
مرتضی مبلغ تعویق انتخابات گزینه مناسبی برای شرایط کرونایی نیست

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: به‌عقیده من بهترین راه این است که تعداد شعب اخذ رای به‌اندازه‌ای افزایش پیدا کند که از عدم تجمعی که منجر به مخاطرات برای سلامت مردم باشد، اطمینان حاصل شود.
موفقیت
موفقیت

ید در نظر اول اینطور به ذهن خطور نماید که رابطه روانشناسی با موفقیت چیست؟ مگر این طور نیست که اگر ما تلاش کنیم و برنامه ریزی داشته باشیم موفق می شویم خوب پس جایگاه روانشناسی کجاست؟ باید گفت که انگیزه موتور حرکت آدمی می باشد و اگر انسان هیچ انگیزه ای نداشته باشد قطعا ادامه زندگی برایش محال است .در واقع باید گفت وقتی انگیزه زندگی صفر می شود انسان به خود کشی فکر می کند به عبارتی باید گفت کسی که غذا می خورد حداقل انگیزه برای ادامه زندگی را داراست...
انواع دکوراسیون داخلی منزل، 10 سبک از بهترین ها
انواع دکوراسیون داخلی منزل، 10 سبک از بهترین ها

همانطور که می دانید دکوراسیون داخلی با مفهوم زیبایی رابطه ی مستقیم دارد و طراحان از اصول و قواعدی مثل رنگ شناسی استفاده می کنند تا بتوانند، این رابطه را عمیق تر کنند. گرچه مفهوم زیبایی نسبت به جغرافیای زمانی و مکانی، تغییر می کند و همین امر باعث به وجود آمدن نمونه های زیادی دکور با ویژگی های منحصر به فرد می شود که به عنوان سبک معماری از آن نام می بریم؛ اما رایج ترین این سبک ها کدامند؟ در ادامه با 10 سبک معماری داخلی آشنا شوید و بهترین گزینه را متناسب با روحیات خود الگوی چیدمان منزل تان قرار دهید.
 سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) تسلیت باد!
سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) تسلیت باد!

بر هرمسلمانى كه مارا مى‏ شناسد، سزاوار است كه كردارش را در هر شبانه روز بر خودعرضه دارد و به محاسبه آن‏ها بپردازد، تا اگر كار نيكى در آن‏هاديد، برآن‏ها بيفزايد و اگر كردار بدى در اعمال خود مشاهده كرد،از آن‏ها توبه كند، تا دچار ذلت و خوارى روز قيامت نگردد.