تمرینات فانکشنال یا کراس فیت
تمرینات فانکشنال یا کراس فیت

تمرینات  فانکشنال و کراس‌فیت بخشی از یک خانواده هستند و گاهی اوقات یکسان و مشابه در نظر گرفته می‌شوند. با این حال، تفاوت‌هایی بین آن‌ها وجود دارد؛ برای تصمیم‌گیری جهت انتخاب یکی از این‌ها، باید مزایا و تفاوت‌های هریک را لحاظ کنید.
 کامپوزیت دندان چیست + عوارض معایب و بهترین مارک
کامپوزیت دندان چیست + عوارض معایب و بهترین مارک

پیشرفت هایی که در دهه های اخیر در ساخت مواد دندانپزشکی صورت گرفته سبب شده تا در درمان دندان های شکسته، بدشکل و بدرنگ به امکانات نوینی دسترسی پیدا کنیم ؛ امکاناتی که تا پیش از این فقط در حد رویا مطرح بود
مشاوره رابطه عاطفی
مشاوره رابطه عاطفی

همه ی ما در روابط عاشقانه، دوستانه و بعد از ازدواج مون با  مشکلاتی روبرو شدیم که گاها این مسائل اثر منفی روی روابطمون گذاشته و باعث عدم اعتماد، دلسردی و … شده .مشاوره رابطه عاطفی در چنین مواقعی می تونه مشکل گشا باشه و به بهبود روابط احساسی ما با همدیگه کمک کنه.اگر ازدواج کردین و با همسرتون درگیری های عاطفی دارین یا در یک رابطه عاشقانه و دوستی هستین و می خواهین روابط عاطفی بهتری داشته باشین این مقاله رو تا انتها بخونید.
چگونه کفش های ارگونومیک انتخاب کنیم؟
چگونه کفش های ارگونومیک انتخاب کنیم؟

کفش ها تنها محل تماس پا با زمین حین راه رفتن است و با انتخاب یک کفش مناسب و به اصطلاح ارگونومیک می توانیم راه رفتن راحت تری داشته و در ضمن از آسیب های وارده بر پاها (زانو و قوزک پا) و بخصوص کمر در راه رفتن های طولانی مدت جلوگیری کنیم. پاها، قلب دوم ما هستند! پس لباس مناسبی به تنشان کنیم!
سيد رضى (رحمه الله عليه)
سيد رضى (رحمه الله عليه)

او به سال 395 ق.[1] در محلّه‌ى شیعه نشین كرخ بغداد، در خانه‌اى كه از گلهاى عطرآگین ایمان و اخلاص و روشنایى علم و عمل آذین بندى شده بود، دیده به جهان گشود و نام زیباى «محمد» به خود گرفت. محمد كه بعدها به «شریف رضی» و «سید رضی» شهرت یافت از خاندانى برخاست كه همه از بزرگان دین و عالمان و عابدان و زاهدان و پرهیزكاران كم مانند روزگار بودند.