آداب و رسوم خوزستانی ها
آداب و رسوم خوزستانی ها

آنچه در باب مناسک، آداب و رسوم و آیین های مذهبی در ایران به عنوان مبنای اتحاد است، این است که در عین مشترک بودن بیشتر این مناسک و آداب و رسوم و آیین ها با سایر بلاد اسلامی به عنوان یک هدف مشترک، عامل وحدت
آیفون ۵G سال آینده به بازار می آید
آیفون ۵G سال آینده به بازار می آید

یکی از تحلیلگران مشهور حوزه فناوری پیش بینی می کند اپل در ۲۰۲۰ میلادی نخستین آیفون ۵Gرا به بازار عرضه می کند. همچنین او تخمین می زند در ۲۰۲۰ اپل از ۳ آیفون رونمایی خواهد کرد.
انواع گردشگری
انواع گردشگری

در سال های اخیر گردشگری به عنوان صنعت بدون دود, منبع درآمد سرشار در تجارت جهانی و عنصر مهمی در بهبود و تنظیم موازنه بازرگانی و تراز پرداخت های بسیاری از کشورها شده است, این صنعت یک صنعت منحصر به فرد اقتصادی تلقی شده و طرفداران بسیاری دارد
مقاله نوبل ادبیات، معروف و محبوب و مرموز!
مقاله نوبل ادبیات، معروف و محبوب و مرموز!

در کتابفروشی‌ها و در هنگام انتخاب کتاب، بارها شده به کلمه‌ی «نوبل» روی جلد توجه کرده‌ایم و همین عامل، ما را برای خرید ترغیب کرده است، اما باید دانست که «نوبل ادبیات» به یک اثر مشخص تعلق نمی‌گیرد، بلکه آکادمی سوئد جایزه را به پاس یک عمر فعالیت ادبی نویسنده به خود او (و نه به یکی از آثارش) اهدا می‌کند.
القاب حضرت زهرا چیست؟
القاب حضرت زهرا چیست؟

اسامی و القاب حضرت زهرا (س) بسیار است؛ زهرا، حدیثه، طاهره، زکیه و صدیقه از جمله مشهورترین آن‌ها هستند. هر کدام از این اسامی دارای معانی والایی هستند که متناسب با شخصیت حضرت زهرا (س) انتخاب شده اند.