راهنمای سفر به کویر مرنجاب، جاذبه ای دیدنی و تاثیرگذار
راهنمای سفر به کویر مرنجاب، جاذبه ای دیدنی و تاثیرگذار

کویر مرنجاب نام یکی از دیدنی ترین کویرهای کشور عزیزمان ایران است که در بخش شمالی شهرستان آران و بیدگل از توابع استان اصفهان قرار گرفته و به دلایل زیادی از جمله پتانسیل های بالای توریستی و گردشگری خود در کنار امنیت حائز اهمیتی که در سرتاسر این کویر دلربا موج می زند، امروزه تبدیل شده است به یکی از مقاصد گردشگری جذاب در کشور ما! ناگفته نماند که به گواهی تاریخ نام کویر مرنجاب اصفهان در عصر حکومت شاهان صفوی و توسط شاه عباس بر روی این کویر چشم نواز گذاشته شده است. با مجله گردشگری همگردی همراه شوید تا قدری بیشتر با جاذبه های گردشگری کویر مرنجاب و همچنین راهنمای سفر به کویر مرنجابآشنا شوید.
آیا ویتامین d عمر بیماران سرطانی را افزایش می‌دهد؟
آیا ویتامین d عمر بیماران سرطانی را افزایش می‌دهد؟

دانشمندان تحلیل‌های جدیدی از آزمایش‌های بالینی ارائه کرده‌اند که طبق آن‌ها، مصرف ویتامین D طول عمر افراد مبتلا به سرطان را افزایش می‌دهد. این یافته‌ها در نشست سالیانهٔ انجمن انکولوژی بالینی آمریکا (ASCO) در تاریخ ۳ ژوئن ۲۰۱۹ ارائه شدند. چکیده‌ای از این مطالعه در شمارهٔ اخیرِ مجلهٔ انکولوژی بالینیِ ASCO هم منتشر شده است. برای آگاهی بیشتر دربارهٔ جزئیات این تحلیل، و تأثیر ویتامین D روی بیماران مبتلا به سرطان، این مقاله را مطالعه کنید.
راهنمای خرید لباس نوزاد
راهنمای خرید لباس نوزاد

وقتی با خبر میشوید که قرار است مادر شوید و تا چند ماه دیگر عضو جدیدی به خانواده شما اضافه می شود هزاران فکر جذاب و رنگارنگ به سراغ شما می آید ، که یکی از جذاب ترین آنها خرید وسایل لازم برای نوزاد یا همان به اصطلاح سیسمونی است.