شیشه دودبند
شیشه دودبند

همانطور که از نامش پیداست، این شیشه مانعی برای جابجایی دود و انتشار گازهای سمی در هنگام آتش سوزی و حفاظت از افرادی که در معرض مستقیم آتش قرار ندارند، به کار می رود. برای دود بند کردن ساختمان ها از روش های مختلفی مانند اجرای شیشه دود بند یا درب های فلزی ضد حریق و…. استفاده می شود. شیشه دود بند در واقع دربی از جنس شیشه می باشد که در هر طبقه از ساختمان ، جداکننده ی راه پله از اتاق آسانسور و درب ورودی واحدها می باشد. اجرای آن می تواند با توجه به درخواست مشتری از نوع دستی که شامل انواع مختلفی از جمله لولائی، ریلی، فکی، اسپایدری و… و یا از نوع اتوماتیک با طرح های مختلف باشد.
با ارتقاء کدام بخش سخت افزاری ، سرعت و عملکرد کامپیوتر افزایش می یابد؟
با ارتقاء کدام بخش سخت افزاری ، سرعت و عملکرد کامپیوتر افزایش می یابد؟

آیا سرعت کامپیوتر شما به اندازه ی کافی مورد قبول است و به راحتی می توانید هرپردازشی را انجام دهید؟ آیا برای بوت شدن و بالا آمدن زمان زیادی را سپری می کند و یا هنگام استفاده از برنامه های سنگین مانند فتوشاپ سیستم شما سخت کار کرده و پردازش ها را دیر انجام می دهد و به نوع دیگری کند می شود؟
13 نکته برای شادی و سلامت خانواده
13 نکته برای شادی و سلامت خانواده

عضای یک خانواده خوشحال، سالم و سرخوش، همگی به یک اندازه در این شادی نقش دارند.اما اگر تصور می‌کنید خانواده تان به اندازه کافی شاد نیست، در اینجا چند اصل پایه در این خصوص، که توسط کارشناسان توصیه شده را مطالعه و سعی کنید آنها را در محیط خانه و خانواده خود اجرا کنید.