اولین سورپرایز نسیم ادبی در سالروز تولدش سورپرایز جالب مریم مومن برای تولد ۴۵ سالگی نسیم ادبی

اولین سورپرایز نسیم ادبی در سالروز تولدش سورپرایز جالب مریم مومن برای تولد ۴۵ سالگی نسیم ادبی

او در این فیلم با نسیم ادبی، ژاله صامتی، آرمان درویش، بهاره کیان افشار و فرخ نعمتی همکاری کرد و نقش همسر ژاله صامتی را ایفا نمود.


پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳  ۰ نظر   ۵۶۸ بازدید

مریم مومن بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی ۶ مرداد سال ۱۳۷۷ در اردبیل متولد شده است. خانم بازیگر تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است. او از سال ۱۳۹۷ فعالیت هنری خود را آغاز کرده و تاکنون در سریال بانوی عمارت و سرزده نقش آفرینی کرده است. در قسمت زیر تصویری از سورپرایز جالب مریم مومن برای تولد نسیم ادبی را قرار داده ایم. برای مشاهده این عکس در نیک صالحی همراه ما باشید.

تولد نسیم ادبی

سورپرایز جالب مریم مومن برای سالروز تولد خانم بازیگر.

شروع فعالیت هنری خانم بازیگر

خانم ادبی فعالیت بازیگری خود را با تئاتر آغاز کرده است و فعالیت های زیادی در زمینه بازیگری در تئاتر داشته است. اولین تجربه وی در زمینه بازیگری بازی در نمایش “تنبور نواز” به کارگردانی هادی مرزبان در سال ۱۳۷۲ بوده است.

خانم ادبی نخستین بار در سال ۱۳۷۵ و با ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی “دو قلوها” به کارگردانی هرمز هدایت که از شبکه دو سیما پخش شد وارد قاب تلویزیون شده است.

از دیگر فعالیت های تلویزیونی وی می توان به بازی در مجموعه های “حلقه سبز” به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در سال ۱۳۸۶، “چک برگشتی” به کارگردانی سیروس مقدم در سال ۱۳۹۰، “معمای شاه” به کارگردانی محمدرضا ورزی در سال ۱۳۹۴، “بردار جان” به کارگردانی محمدرضا آهنج و … اشاره کرد.

خانم ادبی در سال ۱۳۷۶ و با ایفای نقش در فیلم سینمایی “زندگی” به کارگردانی اصغر هاشمی وارد عرصه بازیگری در سینما شده است. از دیگر فعالیت های او در عرصه سینما نیز میتوان به بازی در فیلم های سینمایی “خانه دختر” به کارگردانی شهرام شاه حسینی در سال ۱۳۹۳، “خوب، بد، جلف” به کارگردانی پیمان قاسم خانی در سال ۱۳۹۵، “مهمانخانه ماه نو” به کارگردانی تاکفومی تسوتسویی در سال ۱۳۹۸ و … اشاره کرد.