
گوگل در روز 12 سپتامبر اعلام کرد که ميخواهد در نتايج جستوجوهاي خود، بر #خبرنگاري «اصيل» تاکيد کند.
گوگل در روز 12 سپتامبر اعلام کرد که ميخواهد در نتايج جستوجوهاي خود، بر #خبرنگاري «اصيل» تاکيد کند.
به گزارش ماهنامه پيوست اين شرکت براي اين هدف، دستورالعملهاي جديد خود را بين ده هزار نيروي انساني توزيع کرده تا بازخورد خود را براي آموزش الگوريتم گوگل ارائه دهند.
اين مساله، اعتراض برخي را هم برانگيخته است؛ زيرا هيچکس نميداند اين تغييرات دقيقا چه خواهد بود. تاکنون، برخي تغييرات اعمال شده از سوي گوگل جزيي بودهاند، اما برخي ديگر آنقدر بزرگ بودهاند که مدلهاي تجاري صدها وبسايت را به طور بنيادين تغيير دادهاند.
بر اساس اين تغييراتي که گوگل در نظر دارد در الگوريتم جستوجوي خود ايجاد کند، قابليت ديدن مقالههايي که به نظر گوگل «روايتي اصلي» هستند، افزايش خواهد يافت.
گوگل در همين زمينه و در پست وبلاگ خود گفته است که «هيچ تعريف يا استاندارد مطلقي در مورد #خبر_نويسي و #گزارشگري وجود ندارد» و بايد براي فهم چرخه حيات يک داستان يا خبر يا روايت هميشه تلاش کرد
چگونه میتوان ایزو معتبر گرفت
فروش پکیج های دیواری و رادیاتور پنلی لورچ در اصفهان
لایسنس ویندوز سرور 2008 - windows server 2008 اصل
تست دیگ بخار - تست دیگ آب گرم- تست چاه ارت
آموزش تار ، آموزش سه تار تدریس خصوصی تار و سه تار
چاپ سه بعدی
کتری قوری شیردار MBM-3013
تورهای داخلی و خارجی **پیش فروش تورهای نوروزی
اسیلوسکوپ 100 مگاهرتز, اسیلوسکوپ4کاناله, اسیلوسکوپ دیجیتال ,مدل , TDS
پروژکتور دیواری ال ای دی و پنل خورشیدی و سولار پنل
بدج سینه
فروش رستوران سنتی