گوگل در روز 12 سپتامبر اعلام کرد که ميخواهد در نتايج جستوجوهاي خود، بر #خبرنگاري «اصيل» تاکيد کند.
به گزارش ماهنامه پيوست اين شرکت براي اين هدف، دستورالعملهاي جديد خود را بين ده هزار نيروي انساني توزيع کرده تا بازخورد خود را براي آموزش الگوريتم گوگل ارائه دهند.
اين مساله، اعتراض برخي را هم برانگيخته است؛ زيرا هيچکس نميداند اين تغييرات دقيقا چه خواهد بود. تاکنون، برخي تغييرات اعمال شده از سوي گوگل جزيي بودهاند، اما برخي ديگر آنقدر بزرگ بودهاند که مدلهاي تجاري صدها وبسايت را به طور بنيادين تغيير دادهاند.
بر اساس اين تغييراتي که گوگل در نظر دارد در الگوريتم جستوجوي خود ايجاد کند، قابليت ديدن مقالههايي که به نظر گوگل «روايتي اصلي» هستند، افزايش خواهد يافت.
گوگل در همين زمينه و در پست وبلاگ خود گفته است که «هيچ تعريف يا استاندارد مطلقي در مورد #خبر_نويسي و #گزارشگري وجود ندارد» و بايد براي فهم چرخه حيات يک داستان يا خبر يا روايت هميشه تلاش کرد
انجام کلیه امور مالیاتی
دیاگ تاخوگراف MTCO 1324 Programmer
فروش انواع زهکش (درین) پلیمری جهت زهکشی دیوار حائل، روف گاردن، محوطه،
اعطای نمایندگی فروش مواد غذایی
تیرچه صنعتی
بلوک SMD زئوس (LED بلوکی)
محصولات شرکت الیمپ Olimp
هدایای تبلیغاتی (محصولات نوین)
تهیه و تنظیم دفاتر قانونی و اظهار نامه ها
ساخت انواع قطعات صنعتی از گرافیت و ذغال
اتوماسیون اداری سورن
تدریس حرفه ای گیتار در قم