گوگل در روز 12 سپتامبر اعلام کرد که ميخواهد در نتايج جستوجوهاي خود، بر #خبرنگاري «اصيل» تاکيد کند.
به گزارش ماهنامه پيوست اين شرکت براي اين هدف، دستورالعملهاي جديد خود را بين ده هزار نيروي انساني توزيع کرده تا بازخورد خود را براي آموزش الگوريتم گوگل ارائه دهند.
اين مساله، اعتراض برخي را هم برانگيخته است؛ زيرا هيچکس نميداند اين تغييرات دقيقا چه خواهد بود. تاکنون، برخي تغييرات اعمال شده از سوي گوگل جزيي بودهاند، اما برخي ديگر آنقدر بزرگ بودهاند که مدلهاي تجاري صدها وبسايت را به طور بنيادين تغيير دادهاند.
بر اساس اين تغييراتي که گوگل در نظر دارد در الگوريتم جستوجوي خود ايجاد کند، قابليت ديدن مقالههايي که به نظر گوگل «روايتي اصلي» هستند، افزايش خواهد يافت.
گوگل در همين زمينه و در پست وبلاگ خود گفته است که «هيچ تعريف يا استاندارد مطلقي در مورد #خبر_نويسي و #گزارشگري وجود ندارد» و بايد براي فهم چرخه حيات يک داستان يا خبر يا روايت هميشه تلاش کرد
کلمپ آمپرمتر , AC/DC آمپرمترAC/DC , کلمپ مترAC/DC , مدل PROVA2000ساخ
تولیدوپخش مبلمان منزل(کلاسیک و نیمه استیل
مواد اولیه و تجهیزات آبکاری شرکت ایران بورد الکترونیک
Cable Management - نگهدارنده کابل اسمارت
نمایندگی میکروتیک
طراحی داخلی و فروش متریال های روز
پوتونگ خوآ اولین مرکز تخصصی زبان چینی
درامد هفته ای 500 هزار تومان داشته باشید
کرکره برقی ، کرکره اتوماتیک ، کرکره برقی پارکینگ ، کرکره برقی مغازه ،
گروه بین المللی کارخانجات فرآورده های نسوز آذرخش قم
مهسان فیلتر
سازه های نمایشگاهی