ماشین کوچک تا شدنی

ماشین کوچک تا شدنی

ویژگی منحصر به فرد و خواص این ماشین آن است که به رغم کوچکی باز هم قابلیت کوچک‌تر شدن دارد که این ویژگی منحصر به فرد تا به حال در هیچ خودرویی دیده نشده است.


جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳  ۰ نظر   ۱۰۱۴ بازدید

امروزه در دنیای خودرو سازی بهره گیری های عظیمی ار تکنولوژی و فراورده های آن می شود که صنعت خودرو سازی هم از این قاعده مستثنی نیست.

با توجه به افزایش جمعیت و به دنبال آن افزایش تقاضا و افزایش تعداد خودروها، شرکت های خودروسازی تمام تلاش خود را انجام می دهند تا با تولید خودروهای ارزان تر، کوچک تر و با آلودگی کمتر نظر تعداد بیشتری از خریداران را به خود جلب کنند.

اخیرا خبری منتشر شد که بیان گر ورود اختراع جدیدی به دنیای اتومبیل است چان که تا سال آینده خودروی الکتریکی با ظرفیت دو سرنشین وارد بازار شود که هیریکو نام دارد و دارای ویژگی منحصر به فردی است که آن را از سایر خودروها متمایز می کند.

ویژگی منحصر به فرد و خواص این خودرو آن است که به رغم کوچکی باز هم قابلیت کوچک تر شدن دارد که این ویژگی منحصر به فرد تا به حال در هیچ خودرویی دیده نشده است.

این خودروی جالب این قابلیت را دارد که تا شده و کوچک تر شود، لذا شما براحتی می توانید در یک جای کوچک نیز آن را پارک کنید.

منبع : http://namnak.com/