ترند کیف زنانه سال 98

ترند کیف زنانه سال 98

کیف زنانه سال 98 : همواره شروع سال جدید نویدبخش نو شدن و تغییرات می‌باشد و همه‌ی ما با مشاهده‌ی تغییراتی که در طبیعت اتفاق می‌افتد به دنبال این موضوع هستیم که تغییری در رفتار ، عملکرد و حتی تیپ و استایل خود دهیم . کسانی که همواره گوش به زنگ تغییرات دنیای مُد هستند به دنبال ترندهای جدید این صنعت شگفت انگیز می‌باشند تا بتوانند با اطلاع از آنها تیپ و استایلی به روز و هماهنگ با دنیای مُد داشته باشند .


جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳  ۰ نظر   ۱۴۹۲ بازدید

یکی از المان‌های جذابیت در تیپ و استایل خانم‌ها کیف و اکسسوری‌هایی هست که با خود همراه دارند . می‌توان با دانستن مُد روز با یک انتخاب هیجان انگیز در مدل و رنگ کیف زنانه به یک استایل جذاب و زیبا دست پیدا کرد . احتمالا دیده‌اید که برخی از کیف‌هایی که در سال جدید به عنوان مُد سال جدید در زمینه‌ی کیف بهاری انتخاب شده‌اند در سال قبل هم به عنوان یک ترند بهاری و تابستانه به عنوان مُد سال معرفی شده‌اند نظیر کیف‌های بزرگ ، حصیری ، پلاستیکی و … که ما در ادامه مقاله درباره آنها توضیح می‌دهیم و با مدل‌های جدید کیف‌های زنانه بهاره و تابستانه آشنا خواهیم شد .

  • ترند کیف زنانه سال 98 : کیف زنانه بزرگ

یکی از ترندهای بهار سال 98 کیف‌های بزرگ می‌باشند این کیف‌ها دارای ساخت و طراحی بزرگ بوده و بسیار جادار می‌باشد و برای بانوانی که همواره باید وسایل زیادی را با خود در طول روز حمل کنن بسیار مناسب بوده . این کیف ها در بازار امروزی در طرح ها و رنگ‌بندی‌های متنوعی ساخت و توزیع می‌شوند .

  • ترند کیف زنانه سال 98 : کیف چرم پوست ماری

از دیگر ترندهای امسال کیف‌های چرم پوست ماری می‌باشد . این مدل کیف یکی از لوکس‌ترین و گران قیمت‌ترین مدل‌های کیف زنانه می‌باشد که دارای ظاهر شیک و جذابی می‌باشد . از این کیف می‌توانید برای مجالس رسمی استفاده کنید و از ظاهر جذاب خود لذت ببرید .

  • ترند کیف زنانه سال 98 : کیف استوانه‌ای

یکی از مدل‌های جذاب کیف زنانه که بسیار مورد توجه مخاطبان بازار فروش جهانی قرار گرفته کیف‌های زنانه استوانه‌ای می‌باشد . دز طراحی این مدل کیف‌هاازدسته‌های کوتاه استفاده شده است که باعث جذابیت بیشتر این مدل میف شده است . کیف‌های استوانه‌ای در طرح‌ها و سازهای متنوعی طراحی و تولید می‌شوند و گزینه‌ی بسیار مناسبی برای استفاده در مهمانی‌های خصوصی می‌باشد .

  • ترند کیف زنانه سال 98 : کیف پلاستیکی

این مدل کیف در بهار سال پیش نیز یکی از ترندهای بهاری بوده است . ویژگی اصلی‌ای مدل‌های پلاستیکی کیف زنانه ضد آب بودن آنها می‌باشد که در هنگام بارندگی به خوبی از محتویات داخل کیف شما حفاظت می‌کند . این مدل کیف در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی ساخته و تولید می‌شوند .

  • ترند کیف زنانه سال 98 : کیف بافتنی

یکی از ترندهای جذاب امسال کیف‌های بافتنی می‌باشد که بسیار مناسب اسایل‌های هنری و حذاب می‌باشد . از این مدل کیف می‌توانید در استایل روزمره‌ی خود استفاده کنید و از جذابیت این کیف در استایل خود لذت ببرید .

  • ترند کیف زنانه سال 98 : کیف مکعبی

احتمالا با نگاهی کوتاه متوجه می‌شوید که این مدل کیف بسیار شبیه مدل کیف ناهار مدرسه می‌باشد . از این مدل کیف سعی کنید در تیپ و استایل روزانه‌ی خود استفاده نکنید به این دلیل که حمل آن بسیار دشوارتر از کیف‌های زنانه دیگر می‌باشد . بهترین موقع برای استفاده از این قبیل مدل‌ها مهمانی‌های خصوصی و مجالس خاصمی‌باشد .

  • ترند کیف زنانه سال 98 : کیف حصیری

این مدل کیف چندین سالی می‌باشد که جزو شاکله‌ی اصلی مد هر سال می‌باشد و بسیار مورد توجه عموم قرار گرفته‌اند . رنگ امسال این مدل کیف به رنگ برنز می‌باشد که می‌توانید از آن برای استایل روزانه‌ی خود استفاده کنید .

  • ترند کیف زنانه سال 98 : کیف گردنبندی

از دلایلی که به این دست کیف‌ها ، کیف‌های گردنبندی گفته می‌شود این است که این مدل کیف به جای اینکه روز شانه سوار شوند بر دور گردن قرار می‌گیرند و به همین نام نیز شناخته شده‌اند .هدف ابتدایی تولید این مدل کیف‌ها برای حمل گوشی‌های همراه بوده که با گذشت چند سالی کم کم وارد عرصه‌ی مُد زنانه شدند . این مدل کیف‌ها مناسب کسانی هست که علاقه‌ی زیادی به کیف‌های حجیم و بزرگ ندارند و وسایل زیادی با خود حمل نمی‌کنند .

  • ترند کیف زنانه سال 98 : کیف کیسه‌ای

این مدل کیف چندین سالی است که بین خانم‌ها طرفدار بسیاری پیدا کرده است و امسال نیز یکی از ترندهای اصلی بهاره نیز می‌باشد . این کیف‌ها با رنگ‌بندی متنوع دارای طرح‌های متفاوت به بازار عرضه می‌شوند .

  • ترند کیف زنانه سال 98 : کیف زنانه به رنگ پاستیلی

این رنگ کیف سال پیش نیز جزو ترندهای اصلی بهاره بود و امسال نیز در لیست ترندهای بهاره نیز قرار گرفته‌اند و یکی از محبوب‌ترین رنگ‌های بهاری امسال نیز نام گرفته است .