کلوپ با یک لشکر لت و پار مقابل بارسلونا

                                     کلوپ با یک لشکر لت و پار مقابل بارسلونا

دردسر یورگن کلوپ و مرسی‌سایدی‌ها با لشکری از مصدومین تمامی ندارد. بعد از اعلام عدم حضور صلاح و فیرمینو در بازی امشب با بارسا، لیورپول حالا نگران نرسیدن فن‌دایک به این بازی است.


جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳  ۰ نظر   ۶۲۰ بازدید

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در فصل جاری بارها به خاطر در اختیار نداشتن مهره‌های کلیدی خود در بازی‌های مختلف ضربه خورده و هواداران مرسی‌سایدی لشکر مصدومین را یکی از بزرگترین رقبا و دشمنان تیم محبوب‌شان در فصل جاری می‌دانند.

حالا در آستانه بازی امشب لیورپول و بارسلونا در آنفیلد، در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بار دیگر کابوس مصدومین لیورپول را در بر گرفته و شبح در اختیار نداشتن تیم کامل، بر فراز آنفیلد پرواز می‌کند.

آن هم در شرایطی که لیورپول بازی رفت را در نوکمپ با شکست سنگین 3-0 به پایان برده و امشب در آنفیلد باید با بازگشتی درخشان بارسلونا را در طول 90 دقیقه دست‌کم با سه گل شکست دهد تا امیدش به صعود به فینال و تکرار موفقیت سال گذشته ناامید نشود. چمپیونزلیگ چندان با ستاره مصری قرمزها مهربان نیست. او فصل گذشته در دیدار فینال مقابل رئال مادرید نیز آسیب دیده بود

مهمترین ضربه به امیدهای لیورپول زمانی وارد شد که خبر رسید محمد صلاح قادر به حضور در بازی امشب نخواهد بود. پیش از آن نیز بازی نکردن روبرتو فیرمینو، ستاره برزیلی لیورپول در بازی امشب قطعی شده بود. نبی کیتا هم که در نیمه اول دیدار رفت دچار آسیب دیدگی شد، ادامه فصل را از دست داد.اما خبرهای بد از جبهه مصدومین برای لیورپول ظاهراً تمامی ندارد چرا که دیروز خبر رسید ویرژیل فن‌دایک هم در تمرینات لیورپول شرکت نکرده و حضور یا عدم حضورش در بازی امشب همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

با اینحال برخی رسانه‌های انگلیسی مدعی شدند فن‌دایک به صورت اختصاصی تمرین کرده و این بخشی از تمهیدات پیش‌گیرانه یورگن کلوپ و کادر فنی تیم برای جلوگیری از هر گونه حادثه پیش‌بینی نشده بوده و فن‌دایک امشب مقابل بارسا به میدان خواهد رفت. فن دایک در دیدار رفت مقابل بارسا نمایش چندان خوبی نداشت اما غیبت احتمالی او در دیدار امشب، آخرین کورسوی امید قرمزها را نیز از بین خواهد برد

وبسایت لیورپول ویدیویی 13 دقیقه‌ای از این تمرین منتشر کرد که در آن خبری از فن‌دایک نبود. با وجود همه این خبرهای بد یورگن کلوپ تصمیم گرفته خوش‌بین بماند یا دست‌‌کم خود را خوش‌بین نشان بدهد. کلوپ در آخرین اظهارات خود در آستانه بازی امشب گفت:" ما دو تا از بهترین مهاجمین دنیا را در اختیار نداریم و در این شرایط باید چهار گل به بارسا بزنیم. مسلما کار ساده‌ای نیست ولی ما تلاش‌مان را خواهیم کرد. اگر هم نتوانیم موفق شویم می‌خواهیم به زیباترین شکل ممکن ناکام شویم".