چگونه رنگ های خنثی را ست کنیم

چگونه رنگ های خنثی را ست کنیم

رنگ ها نقش بسیار مهمی چه در لباس های مردانه، چه در لباس های زنانه دارند. افرادی که به دنبال مد روز و زیبا تر کردن استایل شان هستند از ترکیب های مختلف استفاده می کنند و چیز های جدیدی را امتحان می کنند. امروزه رنگ های خنثی بسیار محبوب شده اند و بسیاری از افراد ترجیح می دهند که از رنگ های خنثی در لباس های خود استفاده کنند. ما در این مقاله به طور کامل در مورد این که رنگ خنثی چیست توضیح داده ایم. همچنین در مورد این که چگونه رنگ های خنثی را ست کنیم نیز توضیح داده ایم.


جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳  ۰ نظر   ۲۷۱ بازدید

رنگ های خنثی به چه رنگ های گفته می شود و دارای چه ویژگی هایی است؟

بسیاری از افراد فکر می کنند که رنگ های خنثی به رنگ های سفید مایل به زرد گفته می شود. اما این یک تفکر اشتباه است. رنگ های خنثی به هر رنگی که در چرخه لباس های سنتی دیده نمی شود گفته می شود. برای مثال رنگ های مشکی، خاکستری، سفید و رنگ های خاکی مانند بژ گفته می شود.

برای این که بگوییم چگونه رنگ های خنثی را ست کنیم باید گفت اصطلاحا رنگ های خنثی با مجموعه ای از رنگ های تیره که در کنار هم قرار گرفته اند و ست شده اند نیز گفته می شود.

یکی از ویژگی هایی که رنگ های خنثی دارند این است که می توانند برای هر مناسبتی گزینه خوبی حساب شوند. همیشه در رنگ های خنثی یک گزینه وجود دارد که حتی برای افراد سخت پسند نیز مناسب باشد. همچنین یکی دیگر از ویژگی هایی که رنگ های خنثی دارند این است که کاری می کند تا لباس ارزان قیمت نیز زیبا تر به نظر برسند. زیرا رنگ های خنثی حس پارچه های طبیعی که قیمت بسیار بالایی دارند را می دهند.

راه های ست کردن رنگ های خنثی

در ادامه چندین راه کار برای ست کردن رنگ های خنثی به شما معرفی کرده ایم:

ست تمام مشکی

دیگر از زمانی که لباس های مشکی فقط برای نوجوانان و مراسم های ختم استفاده می شد گذشته است و می توان از آن در بسیاری از موقعیت ها و فصل ها استفاده کنیم.

برای این که گفت چگونه رنگ های خنثی را ست کنیم می توان به ست نسبتا ساده یک کت چرمی مشکی، یک شلوار جین و یک پیراهن مشکی اشاره کرد. بعد از این که تصمیم خود را گرفتید می توانید در ست مورد نظر خود تغییراتی ایجاد کنید تا بیشتر با سلیقه شما هماهنگ شود.

البته لازم نیست که همه چیز مشکی باشد. می توانید از یک یا دو لباس با رنگ متضاد نیز در ست خود استفاده کنید تا به ست خود تنوع ببخشید.

استفاده از رنگ های خنثی تک در ست

یکی از راه های دیگر برای این که چگونه رنگ های خنثی را ست کنیم می توان به آن اشاره کرد که استفاده از رنگ های خنثی در ست، توجه زیادی را به خود جلب می کند. یکی از رنگ های خنثی که توجه زیادی را به خود جلب می کند، رنگ بژ است. کافی است که فقط در یکی از قسمت های ست خود از رنگ بژ استفاده کنید. البته استفاده کامل از رنگ های خنثی در ست نیز مشکلی ندارد. می توانید در ست خود از کفش های کلاسیک نیز استفاده کنید.

استفاده از رنگ های خنثی روشن

صنعت مد و خیاطی تغییرات بسیار زیادی در خود داشته است که باعث شده مدل های بسیار جدیدی به وجود بیاید. دیگر مانند گذشته لازم نیست که حتما از لباس های تیره استفاده کنید تا ست جذابی داشته باشید.

در مورد این که چگونه رنگ های خنثی را ست کنیم باید گفت که می توان از رنگ های خنثی روشن استفاده کرد. برای مثال می توانید به جای پیراهن از یک تی شرت یقه خدمه روشن استفاده کنید. تا حد امکان سعی کنید که از رنگ های روشن استفاده کنید. فقط توجه داشته باشید که برای ایجاد تنوع تا حد امکان از رسمی بودن پیراهن خود جلوگیری کنید.

ست تمام سفید

در مورد این که چگونه رنگ های خنثی را ست کنیم، باید به ست تمام سفید اشاره کرد. اگر قصد دارید که چیز متفاوت و جالبی را امتحان کنید، می توانید از ست تمام سفید استفاده کنید. همان طور که از اسم آن مشخص است تمامی لباس های شما باید در این ست به رنگ سفید باشد.

یکی از چیز های باید در این ست به آن توجه کنید این است که ظاهر سفید لباس خود را باید در هر حالتی حفظ کنید. اگر جنس پارچه، بافت پارچه و یا هر چیز دیگر که تغییر کرد باز هم باید از رنگ های سفید استفاده کنید.

برای این ست می توانید از یک شلوار نخی سفید و یک تی شرت آستین بلند استفاده کنید تا ظاهری مناسب برای تمامی موقعیت ها داشته باشید. فقط دقت داشته باشید که این ست بیشتر برای افرادی که اعتماد به نفس بالایی دارند مناسب است.

رنگ های خاکی

رنگ مناسب بعدی که در دسته رنگ های خنثی قرار می گیرد، رنگ های خاکی هستند. رنگ های خاکی به خاطر این که در دسته رنگ های روشن قرار می گیرند به عنوان رنگی عالی برای روز های گرم سال حساب می شوند. به همین خاطر، این ست را می توان در فصل های گرم نیز استفاده کرد.

رنگ های خاکی به خاطر ماهیتی که دارند، برای تمامی موقعیت های ساده مناسب هستند. همچنین اگر به درستی آن ها را با هم ست کنید می توانید از آن ها در موقعیت های رسمی نیز استفاده کنید.