گوگل در روز 12 سپتامبر اعلام کرد که ميخواهد در نتايج جستوجوهاي خود، بر #خبرنگاري «اصيل» تاکيد کند.
به گزارش ماهنامه پيوست اين شرکت براي اين هدف، دستورالعملهاي جديد خود را بين ده هزار نيروي انساني توزيع کرده تا بازخورد خود را براي آموزش الگوريتم گوگل ارائه دهند.
اين مساله، اعتراض برخي را هم برانگيخته است؛ زيرا هيچکس نميداند اين تغييرات دقيقا چه خواهد بود. تاکنون، برخي تغييرات اعمال شده از سوي گوگل جزيي بودهاند، اما برخي ديگر آنقدر بزرگ بودهاند که مدلهاي تجاري صدها وبسايت را به طور بنيادين تغيير دادهاند.
بر اساس اين تغييراتي که گوگل در نظر دارد در الگوريتم جستوجوي خود ايجاد کند، قابليت ديدن مقالههايي که به نظر گوگل «روايتي اصلي» هستند، افزايش خواهد يافت.
گوگل در همين زمينه و در پست وبلاگ خود گفته است که «هيچ تعريف يا استاندارد مطلقي در مورد #خبر_نويسي و #گزارشگري وجود ندارد» و بايد براي فهم چرخه حيات يک داستان يا خبر يا روايت هميشه تلاش کرد
شیرآلات کویران آذر
فروش ویژه کفش های 100% ارجینال
بارآنلاین اطمینان در بارگیری ارسال و تخلیه بار
کیف-چرم -اداری-ست چرم| چرم ناب
دستگاه جارو مرکزی
ارزانترین دستگاه جوجه کشی
شو روم محصولات وارداتی EDcomplex
اجرای عایق صوتی پلی یورتان در سراسر ایران
مانیتور سامسونگ 19 اینچ S19C325N PLUS
طراح سایت
رفرکتومتر ضد یخ آب باطری و شیشه شور مدل huixia VBC 4
شرکت الگوسازان