گوگل در روز 12 سپتامبر اعلام کرد که ميخواهد در نتايج جستوجوهاي خود، بر #خبرنگاري «اصيل» تاکيد کند.
به گزارش ماهنامه پيوست اين شرکت براي اين هدف، دستورالعملهاي جديد خود را بين ده هزار نيروي انساني توزيع کرده تا بازخورد خود را براي آموزش الگوريتم گوگل ارائه دهند.
اين مساله، اعتراض برخي را هم برانگيخته است؛ زيرا هيچکس نميداند اين تغييرات دقيقا چه خواهد بود. تاکنون، برخي تغييرات اعمال شده از سوي گوگل جزيي بودهاند، اما برخي ديگر آنقدر بزرگ بودهاند که مدلهاي تجاري صدها وبسايت را به طور بنيادين تغيير دادهاند.
بر اساس اين تغييراتي که گوگل در نظر دارد در الگوريتم جستوجوي خود ايجاد کند، قابليت ديدن مقالههايي که به نظر گوگل «روايتي اصلي» هستند، افزايش خواهد يافت.
گوگل در همين زمينه و در پست وبلاگ خود گفته است که «هيچ تعريف يا استاندارد مطلقي در مورد #خبر_نويسي و #گزارشگري وجود ندارد» و بايد براي فهم چرخه حيات يک داستان يا خبر يا روايت هميشه تلاش کرد
نماینده رسمی محصولات میکروتیک Mikrotik
فروش ویژه پودر PVC گرید E57 و E68 پتروشیمی بندر امام خمینی و پتروشیم
سامانه پیام کوتاه رایگان آواپیامک
45متر نوسازاندیشه فاز1
سفری خاطره انگیز به کوآلالامپور(مالزی)
دیاگ ماشین آلات پرکینز CAT 2
آموزش ساخت انیمیشن و بازی های رایانه ای
نرم افزار حسابداری صنعتی محصول شرکت شایگان سیستم
آبسردکن زاگرس
شرکت حمل و نقل آزاده بندر - حمل کالا از بندرعباس
فروش و صادرات کنسانتره پرتقال
فروش ویژه عطر و ادکلن