گوگل در روز 12 سپتامبر اعلام کرد که ميخواهد در نتايج جستوجوهاي خود، بر #خبرنگاري «اصيل» تاکيد کند.
به گزارش ماهنامه پيوست اين شرکت براي اين هدف، دستورالعملهاي جديد خود را بين ده هزار نيروي انساني توزيع کرده تا بازخورد خود را براي آموزش الگوريتم گوگل ارائه دهند.
اين مساله، اعتراض برخي را هم برانگيخته است؛ زيرا هيچکس نميداند اين تغييرات دقيقا چه خواهد بود. تاکنون، برخي تغييرات اعمال شده از سوي گوگل جزيي بودهاند، اما برخي ديگر آنقدر بزرگ بودهاند که مدلهاي تجاري صدها وبسايت را به طور بنيادين تغيير دادهاند.
بر اساس اين تغييراتي که گوگل در نظر دارد در الگوريتم جستوجوي خود ايجاد کند، قابليت ديدن مقالههايي که به نظر گوگل «روايتي اصلي» هستند، افزايش خواهد يافت.
گوگل در همين زمينه و در پست وبلاگ خود گفته است که «هيچ تعريف يا استاندارد مطلقي در مورد #خبر_نويسي و #گزارشگري وجود ندارد» و بايد براي فهم چرخه حيات يک داستان يا خبر يا روايت هميشه تلاش کرد
فروش دماسنج/ترمومتر جیوه ای 5- الی 215 فارنهایت(مدل 12F)
فروش خط تولید فیلتر هوای اتومبیل ارزان
آژانس هواپیمایی
"سوپر جاذب کشاورزی" یکبار آبیاری برای چند هفته !
اجرای انواع سازه های فلزی
پرینتر سه کاره کانن MG5540
فروش کارخانه،مشارکت
حسابداری لوازم یدکی
ژوان شن سفید
موتوربرق - تهران
کپسول هلیوم،گاز هلیم بادکنکی،بالن،گاز هلیوم برای جشن
فروش مجموعه نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه