کفش لژدار دخترانه

 کفش لژدار دخترانه

کفش‌های لژدار دخترانه و زنانه یکی از مدل کفش‌هایی است که با هر نوع تیپ و استایلی به راحتی ست می‌شود. کافی است تصمیم بگیرید بسته به موقعیت‌های گوناگون یک مدل زیبا و جذاب را انتخاب کنید.


شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳  ۰ نظر   ۲۶۷۷ بازدید

کفش‌های لژدار دخترانه یا زنانه و یا به اصطلاح پلت‌فرم، نوع جدیدی از کفش‌های پاشنه دار محسوب می‌شوند؛ با این تفاوت که به جای پاشنه‌های نازک و جدا از پنجه‌ی پا، پاشنه‌ی سرتا سری دارند. لژ در این مدل کفش‌ها یک‌سره از نوک پا تا پاشنه‌ی پا کشیده شده‌اند و در واقع راحتی این مدل کفش و صندل نیز به همین علت است. در این مطلب، مدل‌های بسیار زیبایی از کفش لژدار دخترانه را با هم مشاهده می‌کنیم.

۱. راحتی

کفش‌های لژدار دخترانه به علت مدل پاشنه یا لژشان باعث راحت بودن پا حتی برای مدت طولانی می‌شوند. بسیاری از خانم‌ها‌ی شیک‌پوش را می‌بینیم که در فصل تابستان با صندل‌های لژدار خود به خرید و محل کار و ... می‌روند بدون اینکه شکایتی از درد پا داشته باشند.

۲. تنوع بالا

یکی از دلایل دیگر که این مدل کفش‌ها را نزد بانوان محبوب ساخته تنوع بی‌نظیر آن‌هاست. کفش لژدار را می‌توانید هم برای موقعیت‌های روزانه و هم برای موقعیت‌های رسمی بیابید.

۳. زیبایی

کفش‌های لژدار دخترانه و یا زنانه با طیف وسیع مدل‌ها و سبک‌ها، تنوع زیاد و خارق‌العاده‌ای را برای خانم‌های شیک‌پوش و زیبادوست ایجاد می‌کنند.


مدل‌های برتر کفش‌های لژدار دخترانه سال ۲۰۱۹