۴ دکوراسیون آشپزخانه به سبک سنتی

۴ دکوراسیون آشپزخانه به سبک سنتی

یکی دیگر از سبک هایی که برای دکوراسیون آشپزخانه به وفور مورد استفاده قرار می گیرد طراحی به سبک سنتی است که طرفداران خاص خود را دارد برای طراحی آشپزخانه به سبک سنتی نیز معمولا فضای زیادی لازم است.


جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳  ۰ نظر   ۲۵۹۶ بازدید

دکوراسیون کلاسیک و سنتی آشپزخانه


رنگ سفید چرک در طراحی دکوراسیون های سنتی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد . این آشپزخانه با وجود آن که دارای عناصر مدرن است اما اساس طراحی در آن سنتی است. طراحی کمد ها و کشو ها بسیار زیبا و شیک است. استفاده از روکشی سنگ و چوبی از آن جهت که با محیط زیست سازگار است انتخاب هوشمندانه و درستی است. قرار گرفتن اجاق گاز در مجاورت نور طبیعی که به محیط تابیده می شود از دیگر ریز بینی هایی است که در این فضا به آن توجه شده است. رنگ کف پوشی که برای این آشپزخانه در نظر گرفته شده است در بزرگ تر و دلباز تر نشان دادن این محیط و جلوه بیشتر عناصر موجود در آشپزخانه بسیار موثر بوده است.


دکوراسیون کلاسیک و سنتی آشپزخانه استفاده از کابینت های چوبی


در این طرح برای آشپزخانه از چوب برای کابینت ها استفاده شده است. چوبی که برای کابینت ها استفاده شده است به محیط روح می دهد و سبب می شود که فرد با آرامش در این فضا به آشپزی و صرف غذا بپردازد. از دیگر محاسن این گونه آشپزخانه حس نوستالژی است که برای فرد به وجود می آید. در این طراحی برای آشپزخانهیک بار برای آشپزخانه در نظر گرفته شده است که برای صرف غذا و نوشیدنی مورد استفاده قرار می گیرد. نور پردازی کمک فراوانی به روشن نشان دادن این محیط کرده است.


دکوراسیون کلاسیک آشپزخانه استفاده از وسایل قدیمی و سنتی


در طراحی این آشپزخانه نیز از سبک سنتی استفاده شده است. رنگ سفید از رنگ هایی است که به وفور در این گونه سبک ها استفاده می شود. در این طراحی رنگ سفید به روشنی و بزرگتر نشان دادن محیط کمک می کند و استفاده از رنگ آبی برای میز کمک کرده است تا محیط زیبا تر شود. رنگ آبی به فرد اعتماد به نفس را القا می کند و حس شادی و نشاط را به محیط تزریق می کند. نوع سینک به کار رفته در این آشپزخانه یک کاسه است سینک نیز بزرگ است و برای این آشپزخانه بزرگ مناسب است.


دکوراسیون آشپزخانه به سبک سنتی


در این آشپزخانه سنتی رنگ سفید مایل به طوسی بسیار مناسب است. رنگ طوسی یک محیط را بزرگتر نشان می دهد واز آن جایی که رنگ طوسی سبب رویایی شدن محیط می شود. کمدهایی برای قرار دادن ظروف ایجاد شده است که در سنتی نشان دادن آشپزخانه موثر بوده است. هود نیز داخل کار قرار گرفته است برای ایجاد فضایی پر روح از صندلی هایی با روکش قرمز استفاده شده است. در واقع این آشپزخانه زیبا با عناصر کوچکی که درون آن قرار گرفته جلوه خاصی یافته است که آشپزی در این محل را لذت بخش می کند.