نحوه انتخاب لباس عقد

نحوه انتخاب لباس عقد

نحوه انتخاب لباس عقد کاملا با مدل لباس عروسی متفاوت است. این دو هر کدام باید دارای ویژگی هایی باشند که باعث می شود نتیجه انتخاب نهایی لباس شما کاملا در عقد و عروسی با یکدیگر تفاوت داشته باشد.


جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳  ۰ نظر   ۱۸۴۴ بازدید

از آنجا که لباس عقد به دسته بندی های بسیار زیادی تقسیم می شود باید ابتدا محل برگزاری عقد را در نظر بگیرید. برای مثال اگر عقد در فضای باز برگزار می شود باید مدل لباس عقد پوشیده و باحجاب باشد. همچنین اگر در تالار برگزار می شود میتوانید به دنبال مدل لباس های مجلسی برای عقد باشید. این نوع مدل لباس ها نیز دسته بندی هایی دارند مانند پوشیده، یقه بسته ، یقه باز ، کوتاه یا بلند بودن و ...

انواع لباس عقد

همانطور که ذکر شد، ابتدا محل برگزاری مراسم عقد را مشخص کنید و سپس موارد زیر را در نظر بگیرید :

مدل لباس عقد محضری

از آنجا که بعد عقد محضری شما باید به سالن یا محل برگزاری عقد بروید، پیشنهاد می شود به دنبال مدل لباس عقدی باشید که بتوانید در هر دو محل بپوشید. زیرا شما باید مسیری را طی کنید تا به محل برگزاری مراسم عقد برسید بنابراین مدل لباس عقد پوشیده و باحجاب از بهترین انتخاب ها است.

مدل لباس عقد در منزل

اگر قصد دارید خطبه عقد در منزل خوانده شود، دست شما در انتخاب مدل لباس عقد بسیار باز است.

بنابراین هر گونه مدل لباس عقد در منزل برای شما مناسب است. اما سعی کنید از مدلهای لباس عقد خارج نشوید. برخی ها مدل لباس مجلسی را برای این مراسم انتخاب میکنند که پیشنهاد می شود مدل لباس عقدی انتخاب کنید که از دیگر مهمانان متفاوت و خاص تر باشد.

منظور از متفاوت و خاص تر، کار شده و طرح دار نیست. لباس عقد، لباسی ما بین نامزدی و عروسی است.

انتخاب رنگ لباس عقد

رنگ روشن همیشه بهترین انتخاب است. اما اگر به دنبال رنگ های خاص هستید، پیشنهاد سایت عروسی ساز، استفاده از لباس عقد به رنگ صورتی است. البته رنگ های دیگری مانند آبی و نباتی نیز جزء بهترین انتخاب ها می باشد.

البته نوع آرایش شما نیز میتواند در انتخاب رنگ لباس عقد تاثیر داشته باشد. اگر از سالن های زیبایی استفاده میکنید، میتوانید نظر آرایشگر خود را در رابطه انتخاب رنگ بپرسید.

میتوانید لباس عقد خود را با کت و شلوار داماد ست کنید. البته در صورتی که لباس عقد خود را رنگ شیری انتخاب کردید، اینکار را انجام دهید. لازم به ذکر است رنگ های نزدیک به سفید مناسب برای سفره عقد هستند. زیرا هم سنگین و هم ستی زیبا را ایجاد میکند.