ست کردن با مانتو جین

ست کردن با مانتو جین

چه رنگ‌هایی را می‌توانیم با مانتو جین ست کنیم؟


شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳  ۰ نظر   ۵۱۹۷ بازدید

کمتر خانمی پیدا میشه که به لباس‌هایی از جنس جین (یا همان لی) علاقه‌مند نباشه. اما شاید گاهی پیش بیاد که در ست کردن با جین به مشکل بر بخورید. چون پارچه‌های جین تناژ مختلفی دارد و کمی ما را در ست کردن گیج می‌کند. اگر شما هم جزو دوستداران مانتو جین هستید و در اصولی ست کردن آن دچار سردرگمی می‌شوید با ما همراه شوید.

مانتو جین در طیف رنگی تیره و روشن وجود دارد. جین را می‌شود جزو گروه از لباس‌هایی است که با بیشتر رنگ‌های خنثی و پاستلی ترکیب خیلی خوبی را میدهد.

مانتو جین با رنگ سفید

یکی از پرطرفدارترین و بهترین گزینه‌های انتخاب رنگ برای ست کردن با جین، رنگ سفید است. اگر مانتو جلو باز جین دارید با شومیز یا زیر سارافونی سفید ترکیب خوبی را به شما میدهد. اگر با آن شلوار سفید هم بپوشید این ترکیب ست کامل می‌شود.

مانتو جین با رنگ مشکی

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، رنگ‌های خنثی گزینه‌ی خوبی برای انتخاب ست کردن با جین است. اگر خیلی دوست ندارید ظاهرتان جلب توجه کند، بهتر است روی به رنگ مشکی بیاورید. ترکیب جین با شلوار جین ترکیب نسبتاً خوبی می‌دهد.

یکی از لباس‌هایی که بین بیشتر افراد مشترک است و حتی در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف در هر کمد و کشوی لباسی پیدا می‌شود شلوار جین است.زن و مرد و کوچک و بزرگ هم ندارد.جنس محکم و تنوع زیادی که امروزه پارچه‌های جین دارند باعث شده طرفداران زیادی داشته باشند!

مانتو جین با رنگ قهوه‌ای

از رنگ قهوه‌ای با ست مانتو جین غافل نشید. این رنگ گرم و خنثی ترکیبی دل‌نشین و اصولی را به ستِ لباس شما می‌دهد.

مانتو جین با رنگ‌های شاد

انتخاب رنگ‌های شاد هم می‌تواند انتخاب درستی باشد اما به شرط آنکه از شلوغی‌های دیگر مانند پارچه‌ی طرح‌دار برای شال یا روسری پرهیز کنید.