آی‌فون 11 همزمان از چند دستگاه بلوتوث صوتی پشتیبانی خواهد کرد

آی‌فون 11 همزمان از چند دستگاه بلوتوث صوتی پشتیبانی خواهد کرد

یکی از مشکلات مربوط به بلوتوث این است که همه دستگاه‌هایی که از این فناوری استفاده می‌کنند، قابلیت اتصال همزمان به چند گجت از این طریق را ندارند. برای مثال آی‌فون به کاربران خود اجازه نمی‌دهد که به صورت همزمان هم به هدفون‌های بلوتوثی و هم به اسپیکر بلوتوثی متصل باشند. به عبارت دیگر کاربر مجبور است یکی از دو دستگاه گفته شده را برای گوش کردن به موسیقی انتخاب کند.


چهار‌شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳  ۰ نظر   ۶۲۴ بازدید

این مورد یکی از محدودیت‌های جدی آیفون است؛ چرا که برخی اوقات کاربر نیاز دارد چند دستگاه بلوتوثی همزمان به هندست خود متصل باشد. به گزارش نشریه ژاپنی Mac Otakara، این مشکل در آی‌فون‌های جدید حل خواهد شد. در این گزارش آنها به منبعی اشاره می‌کنند که ادعا کرده است آی‌فون 11 با قابلیت اتصال دوگانه صوتی از طریق بلوتوث عرضه خواهد شد. این قابلیت شباهت بسیاری به ویژگی Dual Audio در هندست‌هایسامسونگ خواهد داشت که به کاربر خود اجازه می‌دهد همزمان به دو دستگاه صوتی بلوتوثی متصل باشد.

Mac Otakara در گزارش خود مثال می‌زند که کاربر از این پس می‌تواند با آی‌فون 11 خود ضمن اتصال به سیستم سرگرمی رسانه‌ای خودرو، به چند دستگاه هدفون دیگر نیز متصل باشد. البته همانطور که می‌دانید تا زمان تایید رسمی این قابلیت، باید با دیده تردید به آن نگاه کرد