فال روزانه

فال روزانه

فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند فال روزانه ایران حافظ ، بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانهمتفاوتی ارائه می شود.


پنج‌شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳  ۰ نظر   ۸۸۲ بازدید

فال روزانه ایران حافظ تقریبا به صورت اتوماتیک عمل می کند اما ممکن است در برخی مواقع به دلیل عدم دسترسی به منابع خارجی ، بعضی از بخش های فال روزانه خالی باشد که امکان پر کردن آن به صورت دستی وجود دارد ، اما به دلیل آنکه ممکن است اینکار درستی فال را به خطر بی اندازد ما در مواقعی که بخش هایی از فال خالی هستند ، فال را تغییر نمی دهیم.

فال امروز ( یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 ) ویژه متولدین ماه های سال


فال روزانه فروردین ( یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 )

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین فروردین ماه می گوید : ممكن است در انجام كارها ماهر باشی اما این دلیل نمی‌شود كه در حوزه عشق و دوست داشتن هم چنین مهارتی را داشته باشی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : تو فرد بااستعدادی هستی. كافی است از این استعداد و توانایی در زمینه‌های مختلف استفاده كنی تا هم تغییری در زندگیت رخ دهد و هم پرنشاط و فعال باشی.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : بهتر است سری به پزشك خود بزنی. چون نگرانی‌های تو را نسبت به بعضی از عوارض جسمی برطرف خواهد كرد. خستگی و افسردگی بیشتر دلایلی روحی دارد و آنها را باید بطرف كرد.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : یک مشکل اداری و یا دعوای حقوقی پایان می‌گیرد، هر چند ممكن ایت تو از نتیجه آن راضی نباشی. به زودی شرایطی برای پیشرفت و توسعه کارت فراهم می‌شود.

متولدین فروردین : رنگ شانس : قرمزملایم اعداد شانس : 6 ، 9 ، 15 و 343

روز اقبال : سه شنبه همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر


فال روزانه اردیبهشت ( یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 )

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین اردیبهشت ماه می گوید : دچار یك حالت روحی می‌شوی كه برایت غریب است. دوست داری خیلی كارها انجام دهی و در خود انرژی فوق‌العاده‌ای می‌بینی كه باید در راه درست خرج كنی. اگر با خودت رو راست باشی منبع این انرژی هم پیدا می‌شود!!

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است :

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : همیشه خوردن غذاهای پختنی می‌تواند به بدن تو آسیب برساند. در هر وعده غذایی سبزیجات و میوه‌جات را هم بگنجان تا ویتامین مناسب هم به بدنت برسد.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : در زمینه كاری یا درسی به موفقیتی می‌رسی كه در آینده برایت منفعت مالی زیادی خواهد داشت.

متولدین اردیبهشت : رنگ شانس : صورتی وآبی روشن اعداد شانس : 5 ، 6 ، 13 ، 188 ، 4524

روز اقبال : جمعه همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند


فال روزانه خرداد ( یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 )

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین خرداد ماه می گوید : نمی‌شود بعضی چیزها را در خود پنهان كرد. زیرا آثار و علائم آن از قیافه ظاهری و بخصوص چشم‌ها بیرون می‌زند. یاس و نومیدی را از خود دور كن، چون برای خود تقدیری داری و آن را دنبال می‌كنی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است :

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : در شرایط ایده‌آلی از لحاظ سلامتی قرار داری. پس باید مراقب باشی و با ورزش و خوردن غذای مناسب، سلامتی‌ات را تضمین كنی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : وضعیت اقتصادی تو در حد نرمال است و فعلا مشكلی وجود ندارد. باید همیشه هوشیار و آماده باشی تا دچار بحران نشوی.

متولدین خرداد : رنگ شانس : نارنجی اعداد شانس : 3 ، 5 ، 24 ، 433 ، 2545

روز اقبال : چهارشنبه همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن


فال روزانه تیر ( یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 )

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین تیر ماه می گوید : دوباره فرصت خوبی در اختیار تو گذاشته خواهد شد كه این بار نباید آن را از دست بدهی. كسی كه فرصت‌ها و موقعیت‌های عاطفی زندگیش را از دست می‌دهد فقط در زندگی حسرت نصیبش می‌شود. از وقت‌های استفاده كن.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است :

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : بهتر است فكر سودهای بزرگ را فعلا از سرت بیرون كنی چون الان زمان مناسبی برای اجرای برنامه‌های تو برای بدست آوردن سود مالی نیست. در این مدت به كارهای عقب‌افتاده‌ات برس و فعلا به همین اوضاع رضایت دهی.

متولدین تیر : رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی اعداد شانس : 2 ، 4 ، 12 ، 456 و 9742

روز اقبال : دوشنبه همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان


فال روزانه مرداد ( یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 )

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین مرداد ماه می گوید : سوالهای مهمی مطرح می‌شود كه در حال حاضر جوابی برای آنها نداری. كسی از تو درخواستی می‌كند كه فعلا باید خوب به آن فكر كنی و بعد جواب بدهی. زندگی عاطفی تو به زودی دچار تغییرات چشم‌گیری می‌شود.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است :

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : به رغم آنكه توانمندی خوبی در حل مشكلات و تحمل سختی‌ها داری با این حال بعضی وقت‌ها از كوره در می‌روی و به این و آن پرخاش می‌كنی. این نوع برخوردها هم دیگران را می‌رنجاند و هم سلامتی‌ات را به خطر می‌اندازد.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : به فكر خریدن كفش و كلاه آهنی باش چون یك بحران مالی در راه است كه خود را باید برای مقابل با آن آماده كنی.

متولدین مرداد : رنگ شانس : زرد ، طلایی اعداد شانس : 1 ، 4 ، 34 ، 653 و 6743

روز اقبال : یکشنبه همراهان مناسب : فروردین ، آذر


فال روزانه شهریور ( یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 )

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین شهریور ماه می گوید : با یك تماس تلفنی و یا فرستادن یك پیغام یا نامه می‌توانی به او بفهمانی كه به فكرش هستی. خاطرات گذشته، همیشه منبع و ذخیره‌ای روحی و معنوی است كه باید از آن به خوبی استفاده كرد.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است :

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : احتیاج به كمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا كرد تا این خستگی را از تنت دور كنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فكر كنی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : پول و ثروتی بدست می‌آوری اما در نحوه خرج كردن آن باید دقت داشت. این ثروت بادآورده نیست كه با بذل و بخشش‌هایت آن را به باد دهی.

متولدین شهریور : رنگ شانس : قهوه ای وکرم اعداد شانس : 0 ، 5 ، 16 ، 888 ، 6848

روز اقبال : چهارشنبه همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

فال روزانه مهر

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین مهر ماه می گوید : حكایت امروز تو مثل روزهای گذشته است. باز هم رفتار گذشته را تكرار می‌كنی، فرصت‌های طلایی را از بین می‌بری و بعد، مدتی را به حسرت آن می‌نشینی!!! به این ترتیب فرصت‌های دیگری هم نفله می‌شود!

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : اخبار خوشحال كننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض كن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : در حال حاضر اوضاع اقتصادی تو ثابت است. اما روند كارها ناگهان تغییر خواهد كرد. این حوادث برعكس آن چیزی جریان دارد كه تو انتظارش را داشتی. باید با صبر و حوصله تصمیمی اتخاذ كرد تا دوباره اوضاع روبراه شود.

متولدین مهر : رنگ شانس : بنفش وقهوه ای اعداد شانس : 2 ، 6 ، 16 ، 432 ، 9143

روز اقبال : جمعه همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد


فال روزانه آبان ( یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 )

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین آبان ماه می گوید : این تردیدهای توست كه اراده‌ات را ضعیف كرده و باعث می‌شود تا فرصتهای مهمی را از دست بدهی. پس این تردیدها را باید از خودت دور كنی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول كرده كه به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی كمكت می‌كند.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : دچار ركود اقتصادی شده‌ای. احتیاجی به خشم و خروش نیست. بر اعصابت مسلط باش چون تو با خونسردی و عقلانیت بهتر میتوانی خود را از این تنگنا نجات داده و روزهای بهتری را تجربه كنی.

متولدین آبان : رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه اعداد شانس : 3 ، 5 ، 7 ، 8 ، 9 ، 83 و 659

روز اقبال : سه شنبه همراهان مناسب : تیر و اسفند


فال روزانه آذر ( یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 )

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین آذر ماه می گوید : با احساسات دیگران نمی‌شود بازی كرد. كسی كه با آتش بازی می‌كند خودبخود طعمه آن خواهد شد. شاید تو در این باره حق داشته باشی اما هر كاری عواقبی دارد كه باید آنرا در نظر داشت.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : در خود انرژی فوق‌العاده‌ای می‌بینی. دوست داری كارهای زیادی بكنی اما نمی‌دانی چه كاری در درجه اول قرار دارد. باید آن را در بهترین راهی كه تشخیص می‌دهی صرف كنی تا موفق گردی.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : كمی لبخند و تفریح در این برهه از زمان برای تو لازم است. می‌توانی انرژی خود را در كنار كار و تلاش به تفریح و سرگرمی هم اختصاص دهی. اما به خاطر داشته باش كه زیاده‌روی نكنی چون به ضررت خواهد بود.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : اوضاع مالی تو همچنان روال عادی خود را دارد اما با كمی تلاش و كوشش و حوصله بیشتر می‌توانی تحولی در وضعیت مادی خود ایجاد كنی.

متولدین آذر : رنگ شانس : آبی وسفید اعداد شانس : 3 ، 12 ، 582 ، 934 و 2343

روز اقبال : پنجشنبه همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن


فال روزانه دی ( یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 )

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین دی ماه می گوید : باید نسبت به آینده‌ات مطمئن باشی. لزومی ندارد كه همیشه دیگران این تضمین را به تو بدهند كه همه چیز درست و روبراه است! وقتی خودت در مورد انتخابت یقین داشته باشی و با خود صادقانه رفتار كنی، كافی است و حالا این تو هستی كه به خودت روحیه می‌دهی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : یك موفقیت كوچك هم كافی است تا این فضا را عوض كرده و دوباره تو را سرحال و شادمان كند. می‌توانی از این موفقیت كوچك نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یك مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو كمك كند.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : در خرج كردن پول كمی متعادل باش. آنقدر خرج می‌كنی كه كم می‌آوری، در صورتی كه بیشتر مخارج در اصل غیرضروری بوده. باید كمی صرفه‌جویی كنی.

متولدین دی : رنگ شانس : سفید و قهوه ای اعداد شانس : 8 ، 9 ، 62 ، 122 ، 7544

روز اقبال : شنبه همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت
فال روزانه بهمن ( یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 )

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین بهمن ماه می گوید : باید زمان بیشتری را صرف بازنگری اعمال و رفتار خود در گذشته كنی. باید تجربه‌های گذشته‌ات را به دقت مرور كنی تا دوباره دچار همان مشكلات نشوی و انتخاب درستی داشته باشی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : می‌توانی نامه‌ای برای یك دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یك نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌كند.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت كم (پیاده روی، باغبانی، كار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حركات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : باید كاری داشته باشی یا پیدا كنی كه مطابق با شان و مقام تو باشد. رضایت شغلی فقط به درآمد و یا حقوق آخر ماه نیست. وقتی كاری را دوست نداشته باشی با عشق و علاقه به آن نمی‌پردازی.

متولدین بهمن : رنگ شانس : آبی تیره اعداد شانس : 4 ، 8 ، 10 ، 84 ، 915 و 999

روز اقبال : یکشنبه همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر


فال روزانه اسفند ( یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 )

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین اسفند ماه می گوید : فرصت‌ها را نباید از دست داد. كسی كه اول فرصتهایش را از دست می‌دهد و بعد برای از دست دادنش غصه می‌خورد، دچار جهل مركب شده. اگر تو از این گروه هستی برایت دعا می‌كنم تا حالت خوب بشه!!

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌كنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. كافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌كند

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : روزهای خوشی در انتظار توست. وضعیت مالی تو رو به بهبودی است. پس مراقب باش كه دست به ماجراجویی نزنی چون فرصت‌های خوبی را از دست می‌دهی.

متولدین اسفند : رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن اعداد شانس : 7 ، 11 ، 73 و 354

روز اقبال : پنجشنبه همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان