چند نکته برای خرید لباس زنانه

چند نکته برای خرید لباس زنانه

خرید لباس زنانه | چند نکته برای خرید لباس زنانه


سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳  ۰ نظر   ۸۰۰ بازدید

خرید پوشاک زنانه و لباس شیک زنانه گاها ممکن است سخت و گیج کننده باشد گاهی زمانی که به خرید می‌روید می‌دانید چه می‌خواهید اما گاهی نمی‌دانید چه می‌خواهید و فقط بی هدف وارد مغازه می‌شوید. آنجا با سایز‌ها ،رنگ‌ها و مدل‌های مختلفی روبرو می‌شوید و ممکن است گیج شوید. اما اگر بدانید چه چیزی بیشتر به شما می‌آید باعث می‌شود که انتخاب لباس برای شما بسیار ساده‌تر باشد در این مطلب راه‌هایی برای انتخاب آسان لباس زنانه به شما ارائه می‌شود

بدانید که چه مدل‌هایی بیشتر دوست دارید و روی آنها تمرکز کنید

می‌توانید از لباس‌ها استفاده کنید تا جثه‌تان کوچکتر یا بزرگتر به نظر بیاید. لباس‌هایی با خطوط عمودی باعث می‌شوند تا ظاهری لاغرتر داشته باشید اما خطوط افقی باعث می‌شود تا جثه شما پرتر دیده شود. اگر لباس شما دارای الگوهای روشن و جذاب باشد چشم‌ها به نقاط روشن بیشتر جذب خواهند شد .

عکس این موضوع نیز صحیح است قسمتهای تیره تر کمتر مورد توجه خواهد بود خصوصا زمانی که با رنگ‌های روشن در پوشاک زنانه ترکیب شوند .

توجه به پایین تنه

به طور کلی خرید لباس‌ زنانه گشاد جزئیات اندام را پنهان می‌کنند در صورتی که لباس‌های تنگ باعث تشدید جزئیات می‌شوند اندازه‌های خود را بدانید فرقی نمی‌کند که می‌خواهید لباس آماده بخرید یا لباس بدوزیدو

بهتر است در هر صورت اندازه‌های خود را به یاد داشته باشید از یک متر خیاطی استفاده کنید و اندازه‌های خودتان را یادداشت کنید اندازه‌هایی که نیاز دارید در زیر آورده ایم:

دور کمر

دور ران

دور سینه

سرشانه

دور گردن(بیشتر در لباس مردانه)

پوشاک زنانه

مطمئن شوید که لباس کاملا اندازه شماست. اندازه بودن لباس تقریبا مهم ترین قسمت در خرید یک لباس است به طور کلی یک لباس دمده که کاملا برای شما اندازه است بهتر از لباسی است که مد روز باشد اما برای شما گشاد و یا تنگ باشد منظور از اندازه بودن لباس این است که شما در آن احساس راحتی کنید و لباس حرکات شما را محدود نکند.

اگر در حال کم کردن وزن خود هستید پیشنهاد ما این است که دست نگه دارید و زمانی هزینه کنید که کاملاً به وزن دلخواه خود رسیده‌اید. پوشاک زنانه ای بخرید که الان کاملا اندازه تن شما هستند.

اگر لباس زنانه کاملا اندازه شما نیست آیا فکر می‌کنید تابستان اندازه شما خواهد بود؟ این توجیه ایده خوبی برای خرید نیست.برای وضعیت فعلی خود خرید پوشاک زنانه کنید نه چیزی که فکر می‌کنید در آینده خواهید شد.

قطعا شما نمی‌خواهید پول خود را برای لباسی که هرگز نمی‌توانید بپوشید هدر دهید. اگر دکمه‌های یک کت یا ژاکت بسته نمی‌شود یعنی اندازه شما نیست. پوشاک زنانه

انتخاب لباس زنانه

اگر در یک لباس احساس خفگی می‌کنید قطعا باید سایز بزرگتر آن را خریداری کنید. حتما نمای پشتی لباس را قبل از خرید چک کنید این یک مرحله حیاتی در خرید لباس است که اغلب مردم فراموش می‌کنند.

یک لباس و پیراهن ممکن است از جلو بسیارزیبا اما از پشت افتضاح به نظر برسد.اگر تنهایی به خرید می‌روید از دوربین جلوی گوشی خود استفاده کنید و پشت خود را در آینه ببینید.

مطمئن شوید که لباس از پشت برایتان خیلی گشاد یا خیلی تنگ نباشد. زمانی که کنترل کردید که جلوی لباس به خوبی مناسب شماست برگردید و پشت لباس را از آینه اتاق پرو نگاه کنید دوربین جلوی خود را روشن کنید و جلو بگیرید شانه‌های خود را بالا ببرید و آرام به پایین بیاورید و حرکت شانه‌های خود را در گوشی موبایل نگاه کنید در این وضعیت به راحتی می‌توانید اندازه بودن پشت لباس را مشاهده کنید.

اگر موبایل شما دوربین جلو ندارد همواره موقع خرید لباس یک آیینه جیبی کوچک به همراه داشته باشید. خرید اینترنتی لباس زنانه و پوشاک زنانه

پوشاک زنانه

همیشه به دنبال مد نباشید

با خرید اینترنتی لباس زنانه ممکن است علاقه مند باشید تا با توجه به استایل‌های امروزی لباس بخرید، اما دقیقاً چیزی را که به شما نمی‌آید صرفا چون مد روز است، نپوشید. استایل شخصی خود را داشته باشید و فقط مد را زمانی که مناسب سلیقه شماست اضافه کنید. برای مثال اگر فردی بسیار لاغر هستید و اکنون لباس‌های بسیار گشاد مد هستند پول خود را برای خرید آن‌ها هدر ندهید.

پوشاک زنانه و رنگ‌هایی که باید درست انتخاب کنید

رنگ‌هایی که به شما می‌آید انتخاب کنید. این رنگ‌ها می‌تواند شامل رنگ‌هایی باشند که با پوست شما همخوانی دارند یا رنگ‌های مورد علاقه شما. رنگ‌هایی را انتخاب کنید که به پوست شما می‌آید کسانی که رنگ پوست گرم دارند با رنگ‌های گرم زیباتر به نظر می‌رسند و رنگهای سرد به کسانی که رنگ پوست سرد دارند بیشتر می‌آید از ترکیب رنگها در لباس خود استفاده کنید. این ترکیب‌ها می‌توانند رنگ‌های مکمل باشند مثل: بنفش و زرد ، آبی و نارنجی ، قرمز و سبز .

سعی کنید در کمد لباس زنانه تان چندین لباس با رنگ‌های خنثی داشته باشید رنگ‌های خنثی پایه اصلی اکثر لباس‌ها هستند ولی به تنهایی و یا با همدیگر زیبا نیستند.

برای لباس این رنگ‌ها شامل خاکستری پررنگ و کم‌رنگ ، قهوه ای روشن یا تیره ، سرمه ای و مشکی هستند. به یاد داشته باشید که شما باید لباس‌هایی بپوشید که خودتان دوست دارید و شما را خوشحال می‌کند. اگر رنگی را دوست دارید که به پوست شما نمی‌آید این رنگ هم برای شما مناسب خواهد بود.

رنگ پوشاک زنانه

به یک برند که علاقه دارید بیشتر توجه کنید

تا زمانی که یک برند کیفیت اصلی خود را دارد آن را از دست ندهید و اگر کیفیت پایین آمد سراغ برند جدید بروید.

به قیمت لباس‌ها دقت کنید

اگر حالا بتوانید برای تهیه و خرید اینترنتی لباس زنانه با کیفیت پول بگذارید. در سال‌های بعد صرفه‌جویی کرده‌اید. برای مثال پوتینی که دو برابر قیمت دارد می‌تواند به اندازه ۱۰ جفت پوتین برای شما کار کند. البته گران بودن به معنای با کیفیت بودن نیست ، اما قطعاً یک جنس با کیفیت گرانتر از اجناس بی‌کیفیت است.

با خرید لباس به جز لباس‌ های تابستانی زنانه یک نشانه برای بررسی کیفیت این است که لباس‌های با کیفیت تار و پود مشخص ندارند. بهتر است یک کمد لباس کوچک با کیفیت داشته باشید تا کمدی پر از لباس بی کیفیت. آنلاین شاپ‌ها و لباس‌های دست دوم را جدی بگیرید تا بتوانید لباس‌های با کیفیت را با کمترین قیمت خریداری کنید . پوشاک زنانه