بالابردن رتبه سایت در گوگل

بالابردن رتبه سایت در گوگل

استفاده از ابزار نوین تبلیغات اینترنتی باعث افزایش رتبه سایت، بلاگ و یا هر منبع دیگر در گوگل می شود


پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳  ۰ نظر   ۱۰۴۸ بازدید

بالا بردن رتبه سایت در گوگل

استفاده از ابزار نوین تبلیغات اینترنتی باعث افزایش رتبه سایت، بلاگ و یا هر منبع دیگر در گوگل، افزایش تعداد بازدیدکنندگان و در نتیجه افزایش درآمد شما خواهد شد. این ابزار چگونه کار می کنند و چه چیزی می تواند به کسب موفقیت در آن به ما کمک کند؟ در مورد سئو و امکانات سرویس کوبوکلود بیشتر بدانید:

۱.سئو چیست؟

Search Engine Optimization یا SEO به مجموعه ای از اقداماتی گفته می شود که به منظور رساندن سایت به رتبه های اول در نتایج جستجو با کلمات کلیدی مشخص صورت می گیرند. برای بالا بردن رتبه سایت در گوگل، سایت با توجه به ملزومات موتور جستجو بهینه سازی می شود. بهینه سازی و سئو سایت فاقد تاثیر تبلیغاتی می باشد. کاربر اطمینان دارد که خودش و با کمک موتور جستجو شرکت شما را پیدا و انتخاب کرده است.

کارهای مربوط به سئو را می توان به دو بخش بزرگ تقسیم کرد:

سئو داخلی سایت: شامل کارهایی می باشد که به منظور بهینه سازی سایت و در داخل آن انجام می شوند. هدف از انجام سئو داخلی افزایش کیفیت محتوا، ایجاد فضایی کاربر پسند و جذاب برای موتورهای جستجو می باشد.

سئو خارجی سایت: برای افزایش رنک سایت از منابع خارجی نیز استفاده می شود. برای این منظور کارهایی در سایت های دیگر و با هدف منتشر کردن بک لینک های سایتی که سئو می شود صورت می گیرد.

۲.سئو چه نتیجه ای دارد؟

هدف نهایی سئو افزایش درآمد و سود شما از وبسایتتان می باشد که این امر با دستیابی به اهداف دوره ای و معیارهای کارایی نظیر دیده شدن سایت در موتورهای جستجو، دستیابی به رتبه های بالا در نتایج موتورهای جستجو و جذب ترافیک با کیفیت محقق می گردد. سئو سایت ممکن است نتایج ذیل را به دنبال داشته باشد:

افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت: انجام سئو سایت با تعداد زیادی از کلمات کلیدی تاثیر مثبتی بر میزان بازدید از سایت شما خواهد داشت.

افزایش فروش: افرادی که از طریق موتورهای جستجو وارد سایت می شوند آماده خرید کالا و خدمات شما هستند، کافیست آن ها را در سایت خودتان نگه دارید.

افزایش شهرت برند: سئو سایت با کلمات کلیدی تخصصی یک مزیت رقابتی محسوب شده و باعث می شود افراد بیشتری شما را بشناسند.

۳.مزیت های سئو

قیمت پایین جذب هر بازدید کننده به سایت: سئو یکی از ارزانترین روش ها برای افزایش فروش از طریق افزایش بازدید کنندگان سایت می باشد.

تنظیمات انعطاف پذیر کمپین تبلیغاتی: در صورت لزوم می توان تعداد کلمات کلیدی را افزایش یا کاهش داد.

امکان راه اندازی کمپین منطقه ای.

وفاداری زیاد کاربران: چرا که آن ها خودشان سایت را از میان نتایج جستجو انتخاب می کنند.

چگونه رتبه سایت در گوگل را بالا ببریم؟

به کمک سرویس کوبو کلود رتبه سایت تان را در گوگل بهبود دهید. کوبو سرویسی خودکار و پیشرفته می باشد که خدمات سئو سایت با کمک بک لینک را ارائه می دهد. ارتقاء سایت به صورت خودکار در سرویس کوبو می تواند به کسب بهترین نتایج از کمپین تبلیغاتی کمک کرده و دستیابی به اهداف مشخص را برای کسب و کار شما ممکن کند.

مزایای خرید بک لینک با کمک کوبوکلود

خودکار بودن: نیازی نیست خرید بک لینک و کنترل وضعیت آن را خودتان انجام دهید. سرویس کوبو تمام این کارها را انجام می دهد. دیگر نیازی نیست برای ارتقا رتبه سایت در موتورهای جستجو زمان زیادی صرف کنید.

طبیعی بودن: بک لینک های ما تاثیر مثبتی بر سئو سایت دارند چرا که برای موتورهای جستجو طبیعی به نظر می رسند. کوبو به صورت پیش فرض بک لینک ها را بر روی دامین های ایرانی سطح بالا (.ir) و دامین های سطح بالای (.com و .net) که بر روی تمام سایت ها کار می کنند قرار می دهد.

کیفیت: بک لینک ها از سایت های معتبر و مطمئن و با رتبه الکسای عالی خریداری می شوند که باعث سئو موفق سایت در موتور جستجو گوگل می شود.

راحتی: شما می توانید به صورت دائم رتبه سایت خود بر اساس کلمات کلیدی، تعداد بک لینک های خریداری شده و هزینه های روزانه و ماهانه پروژه را کنترل کنید. عملکرد ساده و محیط کاربری مناسب، کار با کوبو را تا حد زیادی راحت کرده است.

کوبو چگونه به کسب و کار شما کمک می کند؟

سایت خود را در پنل کاربری اضافه کرده و کلمات کلیدی را انتخاب می کنید (شما قادر خواهید بود در هر زمان پس از تنظیم کمپین تبلیغاتی کلمات کلیدی جدید را به آن اضافه کنید).

کوبو به صورت خودکار محتوای سایت شما را آنالیز کرده، صفحه فرود مناسب برای هر کلمه کلیدی را پیشنهاد می دهد و برای آن بک لینک خریداری می کند.

گوگل رتبه سایت شما را بر اساس کلمه کلیدی بروزرسانی می کند و شما مشتریان جدیدی از موتورهای جستجو بدست می آورید.

چه زمانی رتبه سایت افزایش پیدا می کند؟

ارتقاء رتبه سایت ممکن است چندین هفته زمان ببرد. این همان مدت زمانی است که موتورهای جستجو برای یافتن بک لینک های ایندکس شده به آن نیاز دارند. توصیه می کنیم سه ماه پس از فعال سازی پروژه در کوبو نتایج سئو صفحات فرود را ارزیابی کنید. اطلاعات مربوط به رتبه بندی متوسط در هر زمان از طریق پنل شما در کوبو در دسترس می باشد.

هزینه خرید بک لینک در کوبو چگونه محاسبه می شود؟

کوبو به صورت خودکار 10 سایت اول گوگل بر اساس هر کلمه کلیدی را آنالیز کرده و بودجه ماهانه ساخت و خرید بک لینک های مورد نیاز برای پیشی گرفتن از رقبا و رسیدن به 10 سایت اول در نتایج جستجو را محاسبه می کند. بودجه شما به میزان رقابتی بودن کلمات کلیدی انتخاب شده بستگی خواهد داشت. شما می توانید با کاهش تعداد کلمات کلیدی در هزینه های خود صرفه جویی کنید. کوبو قیمت بک لینک های پرداخت شده توسط شما را افزایش نمی دهد.

بک لینک ها چگونه کار می کنند؟

وجود تعداد زیادی بک لینک به یک سایت مشخص در سایت های مختلف شانس ورود بازدید کننده به آن سایت و در نتیجه سئو موفق آن را افزایش می دهد. تعداد بک لینک های ارجاع دهنده به سایت یکی از فاکتورهایی می باشد که در رتبه بندی سایت ها مورد توجه موتورهای جستجو قرار می گیرند. در اینجا ضریب ارجاع لحاظ می گردد. ضریب ارجاع، یک شاخص عددی است که بیانگر اهمیت یک صفحه مشخص از سایت با توجه به سایت هایی که با آن ارجاع می دهند می باشند.

کاربرد بک لینک ها چیست؟

الگوریتم های ارزیابی بک لینک ها که توسط موتورهای جستجوی پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرند دچار تغییرات زیادی شده اند ولی با این وجود کیفیت و تعداد بک لینک های ارجاع دهنده تاثیر مستقیمی بر متمایز ساختن یک صفحه مشخص از رقبای متعدد آن دارد. کار صحیح و همراه با مطالعه بر روی بک لینک ها می تواند یک سایت را به ۱۰سایت اول در نتایج جستجو گوگل برساند. دریافت بک لینک همچنین می تواند به افزایش رتبه سایت در الکسا که بر اساس تعداد بازدید کننده در مقیاس کشوری و یا جهانی محاسبه می گردد نیز کمک کند.

چگونه تعداد بک لینک ها را افزایش دهیم؟

روش های زیادی برای افزایش تعداد بک لینک ها وجود دارد از جمله: انتشار مقالات، اخبار، آگهی های مطبوعاتی، گذاشتن پست در بلاگ ها، شبکه های اجتماعی و کار با بورس های بک لینک. در انتخاب سایت نمایش دهنده به داشتن تجربه ارزیابی و توانایی آنالیز و جمع آوری پارامترها و انتخاب دقیق سایت های مناسب نیاز دارید. شما می توانید کار با بک لینک را به سرویس خودکار سئو سایت بسپارید. کوبو نه تنها سایت نمایش دهنده مناسب را برای شما انتخاب می کند بلکه کار با آن را نیز به صورت خودکار انجام می دهد و باعث می شود در بودجه و زمان خود صرفه جویی کنید.

نمونه کار

با کمک کوبو رتبه سایت تان در گوگل را افزایش دهید و در کسب و کار خودتان موفق باشید همانطور که بسیاری از کاربران سرویس موفق به این کار شده اند. در اینجا می توانید با چند مورد از مشتریانی که موفق شده اند با کمک کوبو ترافیک هدف مورد نظر خود را از موتورهای جستجو جذب کنند آشنا شوید.