آموزش ساخت ایمیل در یاهو آموزش ساخت ایمیل در یاهو با تصویر

آموزش ساخت ایمیل در یاهو آموزش ساخت ایمیل در یاهو با تصویر

امروزه برای رفع کارهای اداری و انجام بسیار از اموراتی از قبیل برنامه های کامپیوتری و موبایل نیاز به داشتن ایمیل ضروری است. در ادامه “آموزش ساخت ایمیل در یاهو” را آموزش می دهیم.


جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳  ۰ نظر   ۲۲۰۹ بازدید

آموزش ساخت ایمیل در یاهو

در دنیای پیشرفته امروزه، دیگر همانند گذشته برای آنکه بتوانیم از حال دوستان و آشنایان خود مطلع شویم نیازی به سفرهای طولانی چند ماهه که ممکن بود در طول سفر تحت آسیب های متعددی اعم از نیش حیوانات قرار بگیریم و در خانه و در نهایت آرامش می توانیم با دوستان و آشنایان خود بدون هر گونه تلف کردن زمان تماس تصویری برقرار کنیم و ساعت ها با هم مکالمه نماییم و از حال یکدیگر مطلع شویم و یا حتی نامه و یا هر گونه پیغامی را به یکدیگر ارسال کنیم.

اما برای ارسال نامه الکترونیک یا همان ایمیل می توان از برنامه های متعددی استفاده نماییم که یکی از آنها متعلق به جیمیل و دیگری متعلق به یاهو است که برای ارسال هر گونه نامه الکترونیکی در این برنامه های آنلاین باید یک حساب کاربری را فراهم کنید و سپس شروع به ارسال نامه های مد نظر خود به افرادی که به آنها قول داده اید کنید.

با این وجود تیم تکنولوژی نمناک قصد دارد شما را با نحوه ثبت ساخت ایمیل و حساب کاربری در یاهو آشنا سازد تا بتوانید تمام ایمیل های روزمره خود را بدون هر دردسری ارسال و دریافت کنید. همراه ما باشید.

1- اولین قدم که باید در مسیر ساخت حساب کاربری ایمیل در یاهو انجام دهید، این است که ابتدا وارد " yahoo " شوید و سپس بر روی " Create account " کلیک کنید تا بتوانید حساب کاربری خود را در یاهو ایجاد کنید.

2- اینک پس از کلیک بر روی گزینه مدنظر، پنجره جدیدی برای شما باز خواهد شد که در آن می بایست نام و مشخصات اصلی خود را برای ساخت ایمیل در یاهو وارد کنید که تمام کادرهای خالی را می بایست پر کنید.

3- پس از پر کردن جایگاه های خالی اعم از آدرس ایمیل موردنظر، تاریخ تولد، جنسیت، شماره تلفن، نام و... بر روی گزینه " Continue " کلیک کنید تا وارد صفحه بعدی که در تصویر ذیل مشاهده می کنید، شوید. سپس در این مرحله می بایست شماره تلفن وارد کرده در مرحله قبل را تایید کنید تا پیام تایید حساب کاربری برای شما ارسال شود تا بتوانید در یاهو عضو شوید.