دوره سیستم مدیریت رضایت مشتری
				
				
				
					
						
						- jahanpour
- ۸۸۶۳۲۶۸۳-۸۸۶۳۴۰۵۱
-  opr17.shaygan@gmail.com
- www.shaygangroup.com
						
-  ۸
- بزرگراه گمنام-میدان گلها-خیابان فتحی شقاقی غربی(به سمت گمنام)-پلاک۱۴۳-واحد۳
 
				
			 
			
		 
		
		
		
			نام دوره  : سیستم مدیریت رضایت مشتری
بر مبنای استانداردهای بین المللی
10002:2014 & ISO 10004:2012 ISO
هدف از دوره : آشنایی با سیستم های مدیریت رضایت مشتری بر مبنای استانداردهای بین المللی
فرآیند پایش، اندازه گیری و تحلیل رضایت مشتری و رسیدگی به شکایات
موضوعات و محتوای دوره  :
	رضایت مشتری و وفادارسازی، ضرورت ها و مزایا 
	تشریح انتظارات مشتریان و ضرورت های پایش و اندازه گیری رضایت مشتری
	آشنایی با الزامات استانداردهای بین المللی 10004  ISO و 10002 ISO 
	طراحی نظرسنجی منطقی، استاندارد و فراگیر 
	ابزارها و متد اندازه گیری میزان رضایت مشتری
	تحلیل نظرات و نمودارهای آماری اخذ شده از مشتری
	بهبود مداوم رضایت مشتری و ...
	شناخت و تحلیل انواع شکایات
	دسته بندی مشتریان شاکی
	بررسی و مراحل رسیدگی به شکایات
	علت یابی ریشه ای بروز شکایات و اصلاح
	تدوین اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه و ...
مخاطبین  : مدیران ارشد سازمان ها، مدیران بازاریابی و فروش، فعالان روابط عمومی، فروشندگان، کارکنانی که به نوعی با مشتریان در ارتباطند، کارکنان خدمات پس از فروش، واحد رسیدگی به شکایات و ...
گواهینامه : امکان صدور گواهینامه توسط نمایندگی مؤسسه بین المللی صدورگواهینامه IQS انگلستان 
مدرس:فرهاد زارعی
مدیر گروه بین المللی شایگان 
بابیش از 17 سال سابقه مشاوره و مدرس در حوزه مدیریت،بهره وری و استانداردهای بین المللی
88634051 -88015079  - 88015669 - 88355739 -88355806 -88632683