بلبرینگ


  • اروین اطلس
  • ۰۳۱۳۲۶۵۵۰۴۵
  • majnoun.office@gmail.com
  • اصفهان خ بزرگمهر مجتمع ساحل ط اول
  • بازدید : ۷۶۶۹

سایت تبلیغاتی


بلبرینگ تیمکن


شرکت آروین اطلس تامین کننده و عرضه کننده بلبرینگ های اصلی و اورجینال تیمکن ساخت کشور آمریکا آماده ی فروش و ارسال بلبرینگ های تیمکن به سراسر ایران می باشد لطفا برای اطلاعات بیشتر و ارسال استعلام با ما تماس حاصل فرمائید .
شرکت SKF بعنوان یک گروه صنعتی بین ا لمللی و پیشگام در زمینه تولید بلبرینگ , تقریبا در130 کشوردنیا فعال می باشد.ا ین شرکت درسال 1907 و بدنبال اختراع بلبرینگهای خود تنظیم توسط شخصی به نام اسون وینگ کوئیست،تاسیس شد وتنها پس ا زگذشت چند سال شروع به توسعه درسرا سرجهان نمود .امروزه این شرکت دارای حدودا ً45.000 نفرکارمنـد و درحدود 80 نوع ابزارآلات تولیدی بوده که در سرتاسر جهان گسترده می باشد .علاوه بر آن، دارای شبکه فروش بین ا لمللی بوده که خود شامل تعداد زیادی ا ز شرکتهای فروش و در حدود 7.000 توزیع کننده و خرده فروش می باشد . دفتر مشاورین فنی , دسترسی فراوان به محصولات SKF را پشتیبانی می نماید .کلید موفقیت ا ین شرکت ، تاکید مدا وم بر حفـظ کیفیت بالای محصولات و ارا ئه خدمات می باشد .سرمایه گذاریهای مداوم تحقیقاتی که منجر به نوآوریهای فراوا نی گشته است ،نیز به نوبه خود نقش مهمی را ایفا کرده است.فعا لیت گــروه SKF در زمینه تولید بلبـرینگ ،آب بند، فولاد مخصوص و طیف وسیعی ا ز دیگر اجزای صنعتی می باشد .تجربه های بدست آمده در زمینه های گوناگون بیانگر دا نش و تخصص شرکت SKF به منظور تامین پیشرفته ترین محصولات مهندسی و ارا ئه خدمات موثر به مشتریان می باشد.
گروه SKF نخستین تولیدکننده اصلی بلبرینگ در جهان بوده که بدلیل رعا یت سیستمهای مدیریت محیطی دارای گواهینامه استاندارد ISO 14001 می باشد .این گواهینامه جامع ترین نوع آن محسوب شده و بیش ا ز 60 نوع ا ز ابزارآلات تولیدی را در برمی گیرد .
بخش تحقیقات ومهندسی شرکت SKF دقیقا ً خارج ا زشهر Utrecht درکشور هلنـد واقع شده است درمنطقه ا ی به وسـعت 17.000 متر, در حدود 150 نفر ا ز دانشمندان , مهندسین و پرسنل بخش پشتیبانی، مشغول فعالیت بر روی ارتقاء بیشتر کارایی بلبرینگ می باشند .آنها تکنولوژی هایی را توسعه می دهند که هدف آن دسترسی به مواد وکا لاهای بهتر، طرحها ی مناسب تر روانسازها و آب بندهای با کیفیت تر وعلاوه بر آ ن درک بهتر عملکرد بلبرینگ می باشد .
شرکت SKF تولید کننده بلبرینگ ها (ball bearing) ، رولبرینگ (roller bearing) و برینگ های ساده (plain bearing) می باشد .قطرکوچکترین آنها تنها چند میلیمتر و بزرگترین آنها چند متر می باشد .علاوه بر ا ین، شرکت SKF تولید کننده برینگ و آب بندهایی است که ا ز ورود آ لودگی و نشت روانساز جلوگیری می نمایند .
شرکتهای CR و RFT S.P.A که جزء شرکتها ی تابعه SKF می باشند ا ز بزرگترین تولید کنندگان آب بند در جهان هستند. شرکت SKF درکارخانه های سراسر دنیا ، مفهوم شبکه را گسترش داده است . این امرعلاوه بر تاثیر برروی کارهای درحال اجرا و اجناس تکمیل شده آماده فروش، زمان اصلی برای تولید مواد خام و تبدیل آنها به محصول نهایی را کاهش می دهد.این امر موجب تسهیل و تسریع جریان اطلاعات شده، تنگناها را از بین برده و مراحل غیر ضروری تولید کالا را نادیده می گیرد .
اعضای این گروه دارای دانش و تعهد لازم برای انجام اهداف در زمینه هایی مانند کیفیت کالا، زمان تحویل کالا و روند تولید کالا می باشند
خواهشمند است تمامی درخواست های خود را با ما از طریق ایمیل زیر ارسال فرمائید :
info@arvinatlas.com
تلفن:03132655045
فاکس:03132686698