طراحی و ساخت هدایای تبلیغاتی


  • مهرداد ذاکری
  • ۰۹۱۲۲۲۱۵۰۱۷
  • info@victorco.ir
  • آدرس دفتر تهران : ابتدای خ گلبرگ غربی ، کوچه امیدی ، پلاک ۱۶ ، واحد ۱ آدرس کارگاه تهران : میدان رسالت ، خ فرجام ، خ سراج ، قبل از ۴ راه دلاوران روبروی بانک تجارت ، کوچه جانپرور ، پلاک ۲
  • بازدید : ۴۵۸۶

سایت تبلیغاتی


حضور محترم سرور گرامی …….
احتراماً بدینوسیله به استحضار میرساند :
شرکت بازرگانی ویکتور با دارا بودن بزرگترین بانک اطلاعاتی سازندگان هدایای تبلیغاتی مدرن و جدید در دنیا ،مشاور شما برای انتخاب بهترین و
مناسبترین هدیه تبلیغاتی سال خواهد بود.
این شرکت در اجرای کلیه طرح ها و ایده های تبلیغاتی و تبدیل و ساخت آن به شکل کالای موردنیاز شما با انواع متریال در خدمت شما مدیر محترم می باشد.
یکی از رازهای موفقیت در تجارت انتخاب تبلیغات کاربردی می باشد.
” مایک کارسون’ در کتاب ارزشمند خود با نام فروشندگان خاموش به تشریح دسته ای از اقلام و کالاهای تزیینی و طراحی شده ای می پردازد که با قدرت اثرگذاری تبلیغاتی خودشان، نظر مدعوین و مشتریان شما را به سوی شما و نام و نشان تجاری تان جلب می نماید.
اکنون ببینیم سوژه های خاص و جدید در حوزه هدایا چیست؟
وقتی در این دوران صحبت از تبلیغات و روش های تبلیغاتی می شود، اصلی ترین روشی که برای اطلاع رسانی به جامعه به نظر میرسد تا سطح توجه و علاقه مردم را به ان موضوع افزایش دهیم انجام کاری است تا خوشحالی و اوج خدمتگزاری را به همراه خلاقیت به مردم و سطوح مختلف جامعه نشان دهیم و شادی را در لایه زیرین علاقه مندی و توجه اقشار خانواده ببریم و اطلاع رسانی فوری و عینی را ملموس تر از قبل به هر فرد مخاطب نشان دهیم.
شناساندن و جلب توجه مشتری قسمتی از پروزه فرصت یابی از بازار رقیب است تا با گرفتن زمان ،فرصت ارتباط با مخاطبین را غنیمت شمرده و با انها در یک کلام همراه شویم و با کشف نیازهای آنها آگاهی دهنده محصولات و یا خدمات خود باشیم و با پذیرش اینکه این فرصت دوطرفه هست امتحان و لمس عینی می تواند شما را در برابر فرصتی دیگر قرار دهد و انها را در پیشرفت عرضه کالا و اشکال فروش با این موضوع اگاه کنیم.
اولین گام در جذب جامعه . بررسی این موضوع مهم است که مخاطبین و جامعه هدف ما چه کسانی هستند و چگونه می شود به انها اثربخش ترین و عالی ترین روش تشخیص و تست کالای خودمان را آموزش دهیم تا در صورت حضور ایشان نماینده ای هم کلام با سیاست های مان در استراتژی فروش و ارائه اهمیت استفاده از خا صه آنچه ما می دانیم را به انها نیز بیاموزیم.این فرصت می تواند یک لذت باشد و به همراه ایشان به خانواده برده شود و سپس خانواده “بخش بزرگتر جامعه امروز مشتری ما خواهد شد . و به دنبال آن سرور و شادی همراه همیشگی ما برای استفاده از سود آنچه ما برای آنها تهیه کرده ایم و در یک کلام فروش بیشتر ما…..
و بالاخره با استفاده از هدایای تبلیغاتی کوچک و بزرگ در مسیر بهتری قرار می گیریم.
انجمن بین المللی هدایای تبلیغاتی در سال 1998 با نظرسنجی از 839 تن از صاحبان کسب و کار در خصوص قدرت و تاثیر گذاری هدایای تبلیغاتی
به نتایج جالبی در این زمینه دست یافت.
فهرست زیر به عنوان برترین و موثرترین هدایای تبلیغاتی تعیین گردید.
1-خودکار
2-جاسوئیچی
3-لیوان و فنجان 4-کیف و ساک دستی
5-نیم تنه و لباس ورزشی 6-پلاک و یا سنجاق سینه
7-موس به همراه موس پد 8-فلش مموری
9-تقویم و نوت بوک همراه 10-کلاه و نشان








تبلیغات آموکس
سازنده دستگاه های پرس پستایی ، دستگاه پرس تی پی یو

سازنده دستگاه های پرس پستایی ، دستگاه پرس تی پی یو


تهران 6007
تحصیل تقریباً رایگان در اتریش

تحصیل تقریباً رایگان در اتریش


تهران 4599
فروش انواع دستگاهای تولید فیلتر هوا با تضمین خرید

فروش انواع دستگاهای تولید فیلتر هوا با تضمین خرید


تهران 5458
کاشت مو فاقد رشد بر روی کورتکسهای نانو (hair pice)

کاشت مو فاقد رشد بر روی کورتکسهای نانو (hair pice)


تهران 3304
واردات کالاهای خریداری شده شما از دبی و چین

واردات کالاهای خریداری شده شما از دبی و چین


خوزستان 6647
سیستم های مدیریت کیفیت (استانداردها)

سیستم های مدیریت کیفیت (استانداردها)


تهران 3879
تبلیغ گستر نگار

تبلیغ گستر نگار


تهران 4780
دستگاه حضور و غیاب وِیژه مدارس

دستگاه حضور و غیاب وِیژه مدارس


تهران 8412
نرم افزار کارگزینی پرسنلی فرارایانه

نرم افزار کارگزینی پرسنلی فرارایانه


تهران 4970
فروش و تعمیر پدال های برقی , بادی , هیدرولیکی , آبی و...

فروش و تعمیر پدال های برقی , بادی , هیدرولیکی , آبی و...


تهران 7515
مواد مخدر جدید گل،کروکودیل و... و عوارض هولناک این مواد و راههای درمان آن

مواد مخدر جدید گل،کروکودیل و... و عوارض هولناک این مواد و راههای درمان


آذربایجان غربی 4605
دوره اینترنتی ایمیل مارکتینگ و روشهای تدوین خبرنامه در بازاریابی درونگرا

دوره اینترنتی ایمیل مارکتینگ و روشهای تدوین خبرنامه در بازاریابی درونگ


تهران 4969