قرص لاغری بوتانیکال اسلیمینگ اصل Botanical Slimming


  • مرکز مشاوره و تناسب اندام
  • ۰۹۱۲۰۳۹۹۱۳۸
  • atusamajd988@gmail.com
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • بازدید : ۱۰۷۹۹

سایت تبلیغاتی

قیمت : لطفا تماس بگیرید


مرکز مشاوره و تناسب اندام DREAM BODY تلفن تماس: 09120399138

بوتانیکال اسلیمینگ جدیدترین و اولین داروی درمان کننده چاقی در جهان که به صورت سافت ژل تولید گردیده است.

شرکت دارویی اسلیمینگ با ارائه محصولی متفاوت و قدرتمند برگرفته از ترکیبات گیاهی محصولی جدید و قوی در اختیار شما قرار داده تا بتوانید تناسب اندام دلخواه خود را به دست آورید و همزمان با کم نبودن وزن خود انرژی ویتامینهای ضروری بدن خود را حفظ نمایید و همچنین پس از لاغری به پوستان آسیبی وارد نگردد و از چین چروک، پوست شلی و افتادگی عضله لاغرشده جلوگیری شود و حاصل این ایده منجر به تولید یک محصول فوق العاده با نام "بوتانیکال اسلیمینگ" گردید. این پکیج اشتهای کاذب شما را سرکوب کرده و باعث می‌شود تا در طول روز از پرخوری پرهیز کنید، بدون آنکه رژیم بگیرید و همچنین متابولیسم شما را ارتقا می‌دهد و باعث چربی سوزی در بدن می‌شود بدون آنکه تحرک زیاد داشته باشید. عناصر گیاهی در این محصول در همخوانی کامل با یکدیگر چربی های ذخیره شده مازاد بدن شما را کاهش داده و ترکیبات ویتامینی این فرآورده پوست شما را جمع نموده و از افتادگی آن جلوگیری می نماید و فرم خاصی به بدن شما می‌دهد تا دیگر از چاقی رنج نبرید و همزمان انرژی شما را افزایش می‌دهد، برای همین در طول روز سرحال و شاداب خواهید بود. پوست، مو، کبد و کلیه، قلب و دیگر جوارح بدن شما را تقویت می‌نماید.

یعنی حاصل خرید و مصرف یک داروی لاغری = لاغری+جلوگیری از شلی و افتادگی پوست+ تامین ویتامین های لازم بدن

مصرف این محصول برای درمان چاقی بعد از زایمان و یا در پایان دوران شیردهی به نوزادن که شکم و سینه شل گشته و دچارافتادگی میگردد و در برخی مواقع باستن نیز به همین دلیل از فرم خود خارج گشته و در یک نگاه استیل و تناسب اندام بانوان را ازشکل کلاسیک و اولیه خود خارج نموده تاثیرات بسزایی داشته و با مصرف حداقل دو پکیج این محصول بدون هیچگونه رژیم غذایی و تحرکات خسته کننده ورزشی به فرم و تناسب اولیه و ایده آل خواهید رسید. به این دلیل بوتانیکال اسلیمینگ محبوب بانوان شده و در بین محصولات لاغری حرف اول را میزند و تناسب اندام پس از مصرف این دارو موجب حیرت اطرافیان می شود.

فناوری در ساخت این محصول به صورت سافت ژل SOFT JEL جذب آن را سریع تر نموده و باعث می‌شود شما در همان روزهای ابتدایی اثرات شگفت انگیزمحصول را مشاهده نمایید.

پک کامل بوتانیکال اسلیمینگ BOTANICAL SLIMMING شامل 1 پکیج حاوی سه بسته سافت ژل 12عددی وکیوم شده جمعا 36 عدد قرص بوتانیکال اسلیمینگ دارای تاییدیه بین المللی از سازمان غذا و داروی آمریکا FDA و توزیع در ایران توسط بازرگانی تخصصی اسلیمین صورت می پذیرد.

جهت عدم بازگشت به دوران قبلی چاقی بعد از اتمام دوران مصرف دارو به این نکات توجه نمایید :
با مصرف یک پکیج بوتانیکال همراه با نوشیدن مایعات فراوان که ضروری می باشد حداقل 8 الی 13 کیلوکاهش وزن خواهید داشت ولی شما مصرف این دارو را با اضافه وزن خود محاسبه نمایید و ماهانه سعی نمایید بیشتر از 8 کیلوگرم وزن خود را کم نکنید که فشار به دیگر جوارح بدن وارد نگرد.

طرز مصرف :
چهار روز اول مصرف 1 قرص قبل از صبحانه و از پنجمین روزمصرف 2 قرص یکی صبح و دیگری 8 ساعت بعد
بهتر است بعد از مصرف از مایعات گرم و آب میوه استفاده گردد و تا یک ساعت بعد از مصرف این دارو از نوشیدن چای خودداری گردد تا مانع از جذب مواد تشکیل دهنده دارو دربدن نگردد.

موارد منع مصرف :
زمان حاملگی و شیردهی به نوزادان
افراد کمتر از 15 سال و بیشتر از 55 سال
در غیر این منعی جهت مصرف وجود ندارد و عوارضی در مصرف کنندگان محصول اورجینال گزارش نشده است.

با یک تماس تلفنی خرید کنید و درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.
مرکز مشاوره و تناسب اندام DREAM BODY تلفن تماس: 09120399138