فروش فوق العاده دستگاه آب تصفیه کن


  • حامد شاه حسینی
  • ۰۲۱۵۵۵۳۲۷۴۷-۰۹۱۲۵۹۵۲۸۸۱
  • iran.sanat_hami@yahoo.com
  • شهرک صنعتی چهار دانگه. مجتمع کوشک ایرانیان.بلوکB. طبقه اول. واحد ۴
  • بازدید : ۷۹۸۸

سایت تبلیغاتی

قیمت : 530000تومان


گروه ایران صنعت حامی افتخار دارد که بعنوان نماینده انحصاری دستگاه های تصفیه آب خانگی لان شان در کشور عزیزمان ، اولین وارد کننده ، معرفی کننده و توزیع کننده دستگاه های آب تصفیه کن خانگی به صورت منسجم در ایران بوده و دارای بیش از 35 نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در سرتاسر کشور می باشد.
سیستم های تصفیه آب خانگی با توجه به مدل انتخاب شده ، می توانند در زیر سینک ظرفشویی ، روی میز و یا پیشخوان آشپزخانه قرار بگیرند. جایی که در واقع آخرین نقطه شبکه توزیع آب شهری بوده و نقطه به مصرف رسیدن آب ( Point Of Use ) است. به این ترتیب درست قبل از به مصرف رسیدن آب ، کلیه املاح و ناخالصی ها و ترکیبات مضر نظیر : گل و لای ، زنگ لوله ها ، نیترات ، سرب ، آرسنیک ، کلر ، کادمیوم و ... از آب حذف می شوند و آبی سالم و گوارا تولید شده و در منبع دستگاه ، ذخیره می شود . آب تصفیه شده در هر لحظه از شبانه روز از طریق یک شیر برداشت مجزا ، در دسترس شما و خانواده تان قرار می گیرد.
دستگاه های تصفیه کننده آب لان شان ، تا کنون در بیش از 1700 سازمان ، اداره ، شرکت ، دانشگاه و مدرسه و هزاران منزل مسکونی در سراسر کشور نصب و راه اندازی شده اند.
تحویل رایگان دستگاه در مناطق 22 گانه شهر تهران و همچنین یک عدد فیلتر بعنوان هدیه به شما مصرف کننده محترم