حدود 176 میلیون نسخه از بازی ماین‌کرفت به فروش رسیده است
حدود 176 میلیون نسخه از بازی ماین‌کرفت به فروش رسیده است

عملکرد خوب ماین‌کرفت در جذب کاربران بر هیچکس پوشیده نیست. حالا دیگر این بازی عنوانی مشهور است که فروش بالایی را در سرتاسر جهان تجربه می‌کند. مایکروسافت آخرین آمار فروش این بازی را ارایه کرده و در گزارش شرکت آمده که این بازی در سرتاسر جهان حدود 176 میلیون نسخه فروش داشته است. حدود هفت ماه پیش گزارشی به همین صورت منتشر شد که در آن رقم فروش حدود 156 میلیون نسخه بود؛ همانطور که مشاهده می‌کنید پیشرفت بازی چشمگیر است.
کار‌های روزانه انسان‌ های موفق
کار‌های روزانه انسان‌ های موفق

باید در این زمینه آموزش ببینید تا بدانید که چه کار‌هایی را باید به صورت یک عادت رفتاری برای خود در بیاورید. در این مقاله به برخی از کار‌هایی می‌پردازیم که افراد موفق آن‌ها را به صورت روزانه انجام می‌دهند. شما میتوانید با یادگیری طرز رفتار و کار‌هایی که افراد موفق به صورت روزانه انجام می‌دهند و استفاده از آن‌ها در زندگی خود گام مثبتی را در جهت رسیدن به هدف خود که همان موفقیت در زندگی است، بردارید.
لباس عروس مناسب شما کدام است؟
لباس عروس مناسب شما کدام است؟

مراسم عروسي هميشه پر از جزئيات است و آنقدر نكات ريز دارد كه گاهي عروس و دامادها ترجيح مي‌دهند، برگزاري مراسم‌شان را به مركز خدمات مجالس بسپارند. در اينجا تمام رموز يك مراسم عروسي كامل را براي شما مي‌گوييم، از مراقبت‌های قبل از عروسی گرفته، تا چگونگی خريدها و انتخاب لباس و آرایش سر و صورت و... همه اينها نكات ريزي دارند كه در اين صفحات شما را با آنها آشنا مي‌كنيم. برای  تمام نکات آرایشگری و انتخاب تور و تاج و مراقبت‌های قبل از عروسی از خانم پروانه دانایی، کارشناس آرایشگری راهنمایی گرفته‌ایم.