نصب سیستم های توزین زیر مخازن شامل : بچینگ , بونکر ,بچینگ پلانت , هاپر و سیلو با هر ظرفیت و هر شکل


  • رضاهاشمی
  • ۰۲۱۸۱۶۶۱۰۷۶
  • hashemi.r@hotmail.com
  • دفتر مرکزی و فروش : تهران ، میدان فردوسی ، ابتدای خیابان سپهبد قرنی ، شماره ۲۹
  • بازدید : ۱۳۷۷۴

سایت تبلیغاتی

قیمت : تماس بگیرید


نصب سیستم های توزین زیر مخازن شامل : بچینگ , بونکر ,بچینگ پلانت , هاپر و سیلو با هر ظرفیت و هر شکل هندسی به نحوی که پایه های مناسب جهت سنسور گذاری داشته باشد میسر می باشد، و به نحوی طراحی می شوند تا قابلیت توزین انواع مخازن با ابعاد و ظرفیت های مختلف و ترکیب مواد متفاوت را فراهم نماید .
در سیستم های مخلوط کننده مواد در کارخانجات با دادن برنامه به نمایشگر پس از رسیدن به وزن دلخواه فرمان قطع و وصل به ادوات تغذیه و تخلیه صادر می شود.
کلیه سیستم های بچینگ و میکسر مخصوص نیاز مشتریان طراحی و راه اندازی می گردد.
مزایا:
امکان شبکه کردن چندین ماژول
کارکرد به صورت دستی و اتوماتیک
خروجی سریال RS485 و RS232
امکان تعبیه خروجی 4 الی 20 میلی آمپر
امکان ارسال اطلاعات بصورت پیوسته
خروجی رله دار
قابل استفاده در انواع کاربردهای صنعتی توزین
قابلیت فرمول پذیری مختلف بنا به درخواست
قابل استفاده به PLC,HMI,PC,INDICATOR
امکان تعریف فیلترهای دیجیتالی جهت حذف اثرات نویز و لرزش
اماکن کار با کیبرد یا کیپد دستگاه بدون نیاز به کامپیوتر

توزین مخازن افقی:
این نوع توزین بر روی مخازنی انجام می پذیرد که به صورت افقی می باشند . در این توزین شما باید اطلاعاتی از قبیل تعداد پایه ها ، قط پایه ها ، جنس پایه ها ، ارتفاع مخزن و نوع ماده درون مخزن را در اختیار کارشناسان قرارداده تا بررسی های دقیق انجام و محاسبه گردد. ما با استفاده از لودسل ، مانتینگ ، جانکش باکس و نمایشگرهای وزن این فرآینده را انجام می دهیم.
با توجه به اینکه سنسورهای موجود در بازار دارای دقت ، قابلیت و دوام زیادی نمی باشند ، ما برای این نوع توزین ، لودسل می باشد از قابلیتهای این سیستم می توان به موجودی بار داخل مخزن با دقت بالا و طول عمر بسیار زیاد قطعات اشاره نمود . لازم به ذکر است که در این سیستم توزین با توجه به نوع کارخانه از لودسل هایی در آلیاژهای متفاوت استفاده می گردد.

توزین مخازن عمودی:
در مخازنی که بصورت عمودی بوده شرایط توزین متفاوت می باشد و امکان استفاده از لولا بجای لودسل وجود دارد . در این توزین نیز شما باید اطلاعاتی از قبیل تعداد پایه ها ، قطر پایه ها ، جنس پایه ها ، ارتفاع مخزن و نوع ماده درون مخزن را در اختیار کارشناسان قرارداد تا بررسیهای دقیق انجام و محاسبه گردد . همچنین در این سیستم امکان اتصال نمایشگر ، نمایشگر ثانویه و PLC وجود دارد.
موارد استفاده :
این سیستم در کلیه کارخانجات صنعتی اعم از کارخانجات شوینده ، خوراک دام و طیور ، سیمان ، پتروشیمی ، بتن ، گچ ، دارو سازی ، لبنیات ، چای و غیره استفاده می شود.
شماره تلفن:66611493- 81661076-021 رضا هاشمی
شماره همراه : 09122020544
ایمیل hashemi.r@hotmail.com آدرس سایت جهت کسب اطلاعات بیشتر : http://www.parstowzin.com

سیستم های توزین , باسکول , ترازو , باسکولت تجاری , باسکول صنعتی ,سیستم بچینگ , لودسل گذاری زیر پایه مخازن , توزین مخازن افقی , توزین مخازن عمودی , لودسل گذاری زیر مخزن , باسکول , توزین مخازن , توزین مخزن , توزین , توزین الکتریک