
تقریباً هر چیزی که به کار یک منشی و مسئول دفتر حرفه ای می آید ، در این دوره بیان شده است . شامل : شناخت شغل و ویژگی های شخصی ( شناخت ویژگی ها و وظایف شغل، شناخت شخصیت شرکت کننده و تطبیق با شغل ، نوشتن رزومه ، برخورد مناسب در جلسه مصاحبه ، ویژگی های شخصی مرتبط با شغل ) مهارت های ارتباطی ( انواع روش های ارتباط با دیگران، زبان بدن و زبان اشاره ، نحوه پاسخگویی موثر به تلفن ها ، عبارات جادویی در مکالمات تلفنی ، رازهای نفوذ گفتار ما در دیگران ) مهارت های تخصصی ، اداری و تشریفاتی ( جعبه ابزار مسئول دفتر ها، آشنایی با مهارت های کار با کامپیوتر، مدیریت جلسات، مدیریت زمان، تنخواه ) مسائل مهم جانبی ( رفتار مناسب در محل کار، غیرت سازمانی، بی انگیزگی، مرخصی گرفتن ، راه های ماندگاری و اخراج ، ترک کار ، جستجوی کار ) کلیپ های مرتبط ، خلاصه کتاب ها و کتاب های آموزشی مرتبط وب سایت : www.modiriran.ir/class تلفن تماس : 02144841991
ترموگراف یخچالی دماسنج یخچالی حمل گوشت testo 175t1
تکان دهنده موزیکال
آموزش حسابداری جهت ورود به بازار کار
تشریح مراحل دریافت گواهینامه ceاروپا
اعلام حریق زتا ZETA انگلستان
فروش پنل اس ام اس فول آپشن
طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی
فروش گالن
بانک اطلاعات ساختمان
خرید و فروش مشتقات نفتی-هولدینگ پیام افشار
لوازم خانگی اصلی
دوربین های مدار بسته برند FTDوKeeper