
تقریباً هر چیزی که به کار یک منشی و مسئول دفتر حرفه ای می آید ، در این دوره بیان شده است . شامل : شناخت شغل و ویژگی های شخصی ( شناخت ویژگی ها و وظایف شغل، شناخت شخصیت شرکت کننده و تطبیق با شغل ، نوشتن رزومه ، برخورد مناسب در جلسه مصاحبه ، ویژگی های شخصی مرتبط با شغل ) مهارت های ارتباطی ( انواع روش های ارتباط با دیگران، زبان بدن و زبان اشاره ، نحوه پاسخگویی موثر به تلفن ها ، عبارات جادویی در مکالمات تلفنی ، رازهای نفوذ گفتار ما در دیگران ) مهارت های تخصصی ، اداری و تشریفاتی ( جعبه ابزار مسئول دفتر ها، آشنایی با مهارت های کار با کامپیوتر، مدیریت جلسات، مدیریت زمان، تنخواه ) مسائل مهم جانبی ( رفتار مناسب در محل کار، غیرت سازمانی، بی انگیزگی، مرخصی گرفتن ، راه های ماندگاری و اخراج ، ترک کار ، جستجوی کار ) کلیپ های مرتبط ، خلاصه کتاب ها و کتاب های آموزشی مرتبط وب سایت : www.modiriran.ir/class تلفن تماس : 02144841991
ساخت انواع چرخ دنده
مانیتور سامسونگ S20C325B PLUS
تعمیرات ساختمان مقاطعه کاری نوسازی www.bazsazii.ir
مرکز تجاری انواع سنگهای معدنی راف قابل تراش
فروش ویژه آی پی فون t29p
رزرو ترن اروپا/رزرو پرواز ارزان/رزرو آنلاین هتل/اخذ ویزا
نرم افزار مدیریت کسب و کار)حسابداری) قطره
کفپوش سه بعدی_ارومیه
پله مارپیچ
آموزش 60 شغل پردرآمد شصت شغل کاربردی جهت کارجویان
سام طب
زنجیر محافظ لاستیک