
تقریباً هر چیزی که به کار یک منشی و مسئول دفتر حرفه ای می آید ، در این دوره بیان شده است . شامل : شناخت شغل و ویژگی های شخصی ( شناخت ویژگی ها و وظایف شغل، شناخت شخصیت شرکت کننده و تطبیق با شغل ، نوشتن رزومه ، برخورد مناسب در جلسه مصاحبه ، ویژگی های شخصی مرتبط با شغل ) مهارت های ارتباطی ( انواع روش های ارتباط با دیگران، زبان بدن و زبان اشاره ، نحوه پاسخگویی موثر به تلفن ها ، عبارات جادویی در مکالمات تلفنی ، رازهای نفوذ گفتار ما در دیگران ) مهارت های تخصصی ، اداری و تشریفاتی ( جعبه ابزار مسئول دفتر ها، آشنایی با مهارت های کار با کامپیوتر، مدیریت جلسات، مدیریت زمان، تنخواه ) مسائل مهم جانبی ( رفتار مناسب در محل کار، غیرت سازمانی، بی انگیزگی، مرخصی گرفتن ، راه های ماندگاری و اخراج ، ترک کار ، جستجوی کار ) کلیپ های مرتبط ، خلاصه کتاب ها و کتاب های آموزشی مرتبط وب سایت : www.modiriran.ir/class تلفن تماس : 02144841991
ترجمه مقاله
عرضه کننده ماشین آلات جوش و برش اینورتری آرگون و پلاسما
فروش هتل با موقعیت فوق ممتاز در استان اردبیل
ویزای هنگ کنگ
استخدام بازاریاب حرفه ای
دستگاه بلوک زن دستی
GPS OREGON 600 (جی پی اس دستی)
اجاره کمپکتور
فروش ویژه محصولات دل به مناسبت اعیاد شعبانیه
پرینتر HP1606dn لیزرجت اچ پی
فروشگاه مبل کرال
انواع سقف های کاذب آلومینیومی نمای خشک فایبر سمنت خدمات پانچ CNC و خدم