
تقریباً هر چیزی که به کار یک منشی و مسئول دفتر حرفه ای می آید ، در این دوره بیان شده است . شامل : شناخت شغل و ویژگی های شخصی ( شناخت ویژگی ها و وظایف شغل، شناخت شخصیت شرکت کننده و تطبیق با شغل ، نوشتن رزومه ، برخورد مناسب در جلسه مصاحبه ، ویژگی های شخصی مرتبط با شغل ) مهارت های ارتباطی ( انواع روش های ارتباط با دیگران، زبان بدن و زبان اشاره ، نحوه پاسخگویی موثر به تلفن ها ، عبارات جادویی در مکالمات تلفنی ، رازهای نفوذ گفتار ما در دیگران ) مهارت های تخصصی ، اداری و تشریفاتی ( جعبه ابزار مسئول دفتر ها، آشنایی با مهارت های کار با کامپیوتر، مدیریت جلسات، مدیریت زمان، تنخواه ) مسائل مهم جانبی ( رفتار مناسب در محل کار، غیرت سازمانی، بی انگیزگی، مرخصی گرفتن ، راه های ماندگاری و اخراج ، ترک کار ، جستجوی کار ) کلیپ های مرتبط ، خلاصه کتاب ها و کتاب های آموزشی مرتبط وب سایت : www.modiriran.ir/class تلفن تماس : 02144841991
فروش گیتوی MX8A-8FXS فناوری نیوراک (Newrocktech)
تولیدوپخش محصولات طیور
ایجاد فروشگاه زنجیره ای
مبل ال طرح ترکیه
دیاگ اسکانیا Scania Vci2
ای نصب اکولایزرهای فوق حرفه
سنگ اپن گرانیت مروارید
کلید سازی سعید
فروش تردمیل دست دوم - خریدار تردمیل
کوره صنعتی 4 جداره زغال.ذغال لیمو و دستگاه تولید ذغال فشرده
فروش و تعمیرات ماشین های اداری و پرینتر
راه های کسب اقامت در آلمان تحصیلی و تجاری