تقریباً هر چیزی که به کار یک منشی و مسئول دفتر حرفه ای می آید ، در این دوره بیان شده است . شامل : شناخت شغل و ویژگی های شخصی ( شناخت ویژگی ها و وظایف شغل، شناخت شخصیت شرکت کننده و تطبیق با شغل ، نوشتن رزومه ، برخورد مناسب در جلسه مصاحبه ، ویژگی های شخصی مرتبط با شغل ) مهارت های ارتباطی ( انواع روش های ارتباط با دیگران، زبان بدن و زبان اشاره ، نحوه پاسخگویی موثر به تلفن ها ، عبارات جادویی در مکالمات تلفنی ، رازهای نفوذ گفتار ما در دیگران ) مهارت های تخصصی ، اداری و تشریفاتی ( جعبه ابزار مسئول دفتر ها، آشنایی با مهارت های کار با کامپیوتر، مدیریت جلسات، مدیریت زمان، تنخواه ) مسائل مهم جانبی ( رفتار مناسب در محل کار، غیرت سازمانی، بی انگیزگی، مرخصی گرفتن ، راه های ماندگاری و اخراج ، ترک کار ، جستجوی کار ) کلیپ های مرتبط ، خلاصه کتاب ها و کتاب های آموزشی مرتبط وب سایت : www.modiriran.ir/class تلفن تماس : 02144841991
اموزشش خندیدن
رفع هرگونه مشکلات سخت افزاری ونرم افزاری
ثبت شرکت انحلال تغییرات برند کارت بازرگانی ثبت تهران
فروش نرم افزار تشخیص پلاک و اتوماسیون هوشمند پارکینگ
خرید شارژ مستقیم
طرح ویژه تراکت رنگی(کاغذ گلاسه)
رهنما تولیدکننده نرم افزارهای حسابداری
دستگاه ردیابی خودرو و اشخاص GPS GSM
دیاگ ماشین آلات کاترپیلار CAT 3
مشاوره ، طراحی ، پیاده سازی و پشتیبانی طرح های ICT
UPS
پمپ لجن کش