
تقریباً هر چیزی که به کار یک منشی و مسئول دفتر حرفه ای می آید ، در این دوره بیان شده است . شامل : شناخت شغل و ویژگی های شخصی ( شناخت ویژگی ها و وظایف شغل، شناخت شخصیت شرکت کننده و تطبیق با شغل ، نوشتن رزومه ، برخورد مناسب در جلسه مصاحبه ، ویژگی های شخصی مرتبط با شغل ) مهارت های ارتباطی ( انواع روش های ارتباط با دیگران، زبان بدن و زبان اشاره ، نحوه پاسخگویی موثر به تلفن ها ، عبارات جادویی در مکالمات تلفنی ، رازهای نفوذ گفتار ما در دیگران ) مهارت های تخصصی ، اداری و تشریفاتی ( جعبه ابزار مسئول دفتر ها، آشنایی با مهارت های کار با کامپیوتر، مدیریت جلسات، مدیریت زمان، تنخواه ) مسائل مهم جانبی ( رفتار مناسب در محل کار، غیرت سازمانی، بی انگیزگی، مرخصی گرفتن ، راه های ماندگاری و اخراج ، ترک کار ، جستجوی کار ) کلیپ های مرتبط ، خلاصه کتاب ها و کتاب های آموزشی مرتبط وب سایت : www.modiriran.ir/class تلفن تماس : 02144841991
دستگاه اسپرسو سیمونلی آرلیا 1
نرم افزار حسابداری جامع آهن فروشان معین
دستگاه قالیشویی تمام اتوماتیک آریا طراح مقصود
دیاگ خودروهای سبک لانچ مدل Launch X431 CR-HD Heavy Truck Code Reader
خرید ملک اروپا
لوازم جانبی و تجهیزات استخر KOKIDO
دیزل ژنراتور پرکینز (perkins) فروش و اجاره با قیمت مناسب خدمات پس از ف
تهیه و تولید موسیقی
map 62s
گازهای آزمایشگاهی و صنعتی و طبی و مایع اکسیژن و ازت و آرگون
مشاوره فروش اجرا
مشاوره آماری داده های پرسشنامه ای گروه علوم تربیتی با SPSS